נעמה ואופק בוכריס
נעמה ואופק בוכריסצילום: פלאש 90

המגדריסטיות הגיבו לראיון של נעמה בוכריס בערוץ 2 במתקפת נגד ברוטלית.

עוד לפני שידור הראיון, כתבה ח"כ מיכל רוזין כי מדובר ב"ניסיון נואל להפניית האצבע המאשימה לכיוון המתלוננות... ההסתתרות מאחורי אישתו ומקורבים, רק מוכיחה שהסדר הטיעון שקיבל אינו עומד בקנה אחד עם דמותו ופשעיו. כפי ששיקר לחוקרים ולציבור לפני הודאתו – כך הוא ממשיך גם לאחר שהודה במעשיו החמורים קבל עם ועדה".

אור סופר קראה באתר און-לייף שלא לצפות בראיון, "בוכריס הוא חתיכת ***, אפילו גדול יותר ממה שחשבתי בהתחלה... הוא שילם מחיר זעום עבור המעשים שלו. אבל זה לא מספיק לו. הוא לא רוצה לשלם כלום. הוא רוצה להודות ולקבל גזר דין מגוחך ובמקביל שכולכם תדעו שהוא חף מפשע".

"ותרו על הצפיה"

סופר תקפה את נעמה בוכריס, על שהעזה להתראיין ולומר מה שאמרה: "אני בהחלט יכולה להבין את הבחירה לספר לעצמך שקר אבל מכאן ועד לספר את השקר הזה לכל עם ישראל בטלוויזיה יש פער גדול. יש הבדל בין לשקר לעצמך לבין להתראיין לכתבה במהדורת שישי ולומר שבעלך הודה רק כי את ביקשת ממנו (לא מפורשות, כפי שציינה) ולא כי הוא חולירע".

"שחקו עם הילדים שלכם בשישי בערב וותרו על הצפייה בריאיון המיותר הזה", הפצירה בקוראיה. "אל תתנו רייטינג לפגיעה נוספת של הקרבנות". הפוסט שלה קיבל יותר מאלף שיתופים.

תביעה אזרחית בדרך

ערוץ 2 העניק גם במה נרחבת לעו"ד אביטל בן-נון, שייצגה את המתלוננת נגד בוכריס, בתוכנית "פגוש את העיתונות". "היא בחרה להמשיך לחיות בשקר והשקרים האלה הם עניין שלה, אבל היא הכפישה את המתלוננות ואמרה שהן משקרות", אמרה. "זה תרגיל מכוער ביותר של לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה – על גב המתלוננות. בוכריס, הגיבור הגדול, מסתתר מאחורי החצאית של אשתו".

"את המעט שהמתלוננות ביקשו – לקיחת האחריות – הם באים לגזול. ברור שהתחושה היא מאוד לא נוחה". בן-נון טענה שבאמצעות הראיון של אשתו, בוכריס פוגע שוב במתלוננת, "אחרי שבאמת עשו לו טובה מאוד גדולה בהסדר הטיעון הזה". היא רמזה שבהמשך צפויה תביעה אזרחית נגד בוכריס.

"לקחו בן אדם, עשו ממנו שק חבטות, סמרטוט רצפה, וכל הזמן צריך להזכיר לו מיהו באמת", אמרה בוכריס בראיון. "לקחו בן אדם, רצחו אותו, רצחו אותו, בלי לקחת בחשבון שוואלה, יש מצב שהוא לא עשה כלום. אני מרגישה שהמדינה שלי מוקיעה אותי, את אופק. חוויה מאוד קשה".

בוכריס הדגישה שבבית המשפט הישראלי, מספיקה מילה של אישה בכדי להוביל להרשעה של גבר. המגדריסטיות שתקפו אותה לא התייחסו לטענה המרכזית הזו.