תצוגת אופנה
תצוגת אופנהצילום: אייסטוק

אם גם לכם נמאס מטרנדים אופנתיים שלא יושבים עליכם בנינוחות ומחייבים אתכם להתפשר, שנת 2017 היא השנה האופנתית הלוהטת שתתאים לכם.

עם עיצובים מינימליסטיים, עם בדים רכים ונעימים ועם גזרות שמשוות לבגדים מראה ייצוגי שמתאים גם ליום יום וגם לפגישות ולאירועים, אתם הולכים ליהנות מכל רגע.

הטרנד הלוהט שנוח ללבוש לכל מקום

הטרנד הלוהט של שנת 2017 הוא קודם כול נוח. בגזרת המכנסיים אפשר למצוא חזרה למכנסי צ'ינו המזכירים את מכנסי הקופיקו של הצבא, מכנסי ג'ינס, מכנסי חוף עם קשירה, טרנינג ועוד. הנוחות אינה באה על חשבון המראה הייצוגי והגזרות יכולות להתאים ללבישה גם באירועים.

בגזרת החולצות אפשר למצוא את החולצות המכופתרות אשר עשויות בקפידה ובדגש על חומרים איכותיים ולצדן נמצאות חולצות הודיס וטי-שירטים בעלי הדפסים מינימליסטיים ורקמות עדינות.

המעילים של שנת 2017 מביאים סגנון ספורטיבי אלגנטי המתאים לכל אחד ובגרסאות המתאימות לחורף הקר (עם מילוי פנימי) ולסתיו ולאביב בהם נדרש מעיל קליל.

אופנת רחוב לנשים וגברים בשנת 2017

אופנת רחוב לנשים וגברים היא אופנה שכיף ללכת איתה. היא קיבלה את ההשראה מהאנשים עצמם, תפסה תאוצה בשנים האחרונות ומושפעת מהמגמות החברתיות ומהצורה בה אנו מתקשרים זה עם זה. בשנת 2017 אופנה היא הטרנד הלוהט, היא מתאימה למתבגרים ולצעירים בגילם וברוחם.

אופנת הרחוב של 2017 מתאפיינת במראה מדויק שאיננו נראה מתאמץ מדי. לצד טרנינגים ומכנסי צ'ינו אפשר למצוא גם מכנסיים לא גמישים העשויים מבדים איכותיים ומעניקים מראה מחויט ובוגר. לצד חולצות הודיס קלילות אפשר למצוא חולצות מכופתרות ונוחות, שיכולות בקלות להתאים לישיבות בעבודה ולאירועים.

הבדים האיכותיים של אופנת הרחוב

בחירת הבדים חשובה לא פחות מהגזרות עצמן. אופנת רחוב לנשים וגברים היא אופנה המקבלת השראה מהמתרחש בסביבת היום יום שלנו. היום שלנו מתאפיין במהירות, בהתרחשויות רבות, בתנועה וחשוב לא פחות – באמירה. הבד חייב לעמוד בדרישות הגבוהות ביותר ולהיות נוח ואיכותי.

שנת 2017 מביאה לנו אופנה המתאימה להתנהלות היום יומית שלנו, היא מזמינה אותנו להיות במרכז העניינים, לספר על עצמנו ולהרגיש בנוח. הבדים הנוחים אינם באים על חשבון האיכות, אלא להפך. ברור כי ההתנהלות היומית מחייבת בדים שיעמדו בדרישות הגבוהות ביותר ולכן ישנו דגש על בחירת הבד, על תפרים איכותיים ועל טכניקת רקמה שמבטיחה שהבגד ייראה חדש גם לאחר תקופת שימוש אינטנסיבית וכביסות מרובות.

פריטי אופנה משלימים

הטרנדים הלוהטים של שנת 2017 מציגים אקססוריז ופרטי אופנה משלימים לאופנת הרחוב. כחלק בלתי נפרד מאמירת הנוחות, את השנה מאפיינות נעלי הסניקרס המשתלבות בגאווה ובאות בסגנון של נעל גבוהה או נמוכה.

בין האקססוריז נמצאים גם כובעי מצחייה רחבים בעלי הדפסים קטנים ומיוחדים, תיקים המשלימים את הלוק הלא מתאמץ וכן חגורות ומשקפי שמש שמשלימים את מראה הרחוב המושלם.