שכטר חוגג עם האוהדים. יחגוג גם בחצי הגמר?
שכטר חוגג עם האוהדים. יחגוג גם בחצי הגמר?צילום: ליאת אבשלומי, דף הפייסבוק הרשמי של בית"ר י-ם

האחת זכתה שבע פעמים בגביע המדינה בכדורגל, בפעם האחרונה ב-2009. השניה, עשתה זאת 23 פעמים, כשהפעם האחרונה הייתה אך לפני שנה וחצי ב-2015. בית"ר ירושלים ומכבי ת"א ייפגשו במעמד חצי גמר גביע המדינה בכדורגל שיתקיים באצטדיון סמי עופר שבחיפה, ורק אחת תעלה לגמר הגדול.

בהגרלה שהתקיימה בבית הנבחרות בשפיים, היום (חמישי), נקבע כי הירושלמים שעברו בדרך לחצי הגמר את הפועל כפר סבא, בני סכנין ועירוני קריית שמונה, יפגשו את המכבים מת"א שעברו אמש את מכבי פתח תקווה, בשלב חצי הגמר.

שתי הקבוצות נמצאות בכושר הכי טוב בליגת העל כיום, אך בשני המפגשים שלהם העונה לא הצליחו התל אביבים לנצח את הירושלמים. בפעם הראשונה נפרדו השתיים בתיקו 2:2 דרמטי עם שער שיוויון בדקות הסיום של המשחק, ובמשחק השני ניצחה בית"ר בתוצאה 0:1, במה שהיה למשחקו האחרון של מאמנם הגיארוגי של המכבים, שוטא ארבלדזה שפוטר לאחריו. בבית"ר מקווים שהפעם, דווקא במאני-טיים, התל אביבים לא יצאו עם הניצחון.

במשחק המקביל, נציגת הליגה הלאומית והסינדרלה הנוכחית, הפועל רמת גן שהדיחה אמש את הפועל חיפה מליגת העל, תנסה לעשות זאת ליריבה נוספת מהליגה הבכירה בני יהודה תל אביב, שעסוקה במאבקי הישרדות בליגת העל.

שני משחקי חצי הגמר יתקיימו ביומיים נפרדים באצטדיון העירוני בחיפה, ב-4 וב-5 באפריל, כשהגמר ייערך ב-24 במאי באצטדיון טדי שבבירה.