ג'רלס וסטודמאייר. סחפו את ירושלים לחצי הגמר
ג'רלס וסטודמאייר. סחפו את ירושלים לחצי הגמרצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

במרחק נגיעה מתואר אירופי. אחרי שזכתה באליפות המדינה ובגביע ווינר סל, הפועל ירושלים ממשיכה לחלום ובגדול, ומכוונת לתואר אירופי.

אחרי ניצחון אמש (שבת), על גראן קנאריה הספרדית, במשחק השני בסדרת רבע גמר היורוקאפ, הירושלמים בהחלט מתקרבים לתואר המיוחל.

לא הרבה נתנו סיכוי לירושלמים מול החבורה הספרדית שניצחה רק לפני פחות משבוע את ריאל מדריד החזקה. גם אחרי התבוסה שהנחילו להם ביום שלישי, באולמם הביתי שבבירה, ב-20 נקודות הפרש, לא הרבה האמינו בירושלמים שיכולים לנצח בספרד.

אבל כנראה שספרד מאירה פנים לשחקנים הירושלמים, שהעונה כבר הספיקו לנצח שם קבוצה לא פחות חזקה בדמותה של ולנסיה. אמש, הירושלמים עשו זאת גם ליריבה הספרדית מהאיים הקנריים, למרות דרך מפרכת וארוכה.

הירושלמים שלטו מהרגע הראשון במשחק, כשהספרדים לא הצליחו להפוך את התוצאה ולו לרגע אחד. ג'רום דייסון המשיך את המשחק האדיר שלו מיום שלישי, כשקלע 14 נקודות כבר ברבע הראשון, קרטיס ג'רלס סיפק את הסחורה עם 23 נקודות אישיות ואמארה סטודמאייר תרם גם הוא כשסיים עם 15 נקודות ו-8 כדורים חוזרים.

בשלב הבא, שלב חצי הגמר יפגשו הירושלמים את המנצחת בין ולנסיה, אותה כאמור כבר פגשה העונה וחימקי מוסקבה. התוצאה בסדרה בין השתיים עומדת כעת על שיוויון 1:1, כשהירושלמים צריכים לקוות לניצחון של הרוסים מאחר שאז יחזיקו ביתרון בייתיות שיקרב אותם משמעותית אל עבר גמר המפעל.