לב של אבן
לב של אבןעטיפת הסינגל

אלבום הבכורה של עקיבא, בהפקתו המוסיקלית של ניר מיימון, יוצא בסוף חודש זה אל חנויות המוסיקה ולכבוד צאתו עקיבא מגיע להופעה מיוחדת במועדון הבסקולה בתל אביב ביום שני ה27.3

השירים שיצאו עד היום אל תחנות הרדיו, זכו לחיבוק גדול הן מצד התקשורת שסימנה את עקיבא כ"הדבר הבא" והן מצד הקהל שמגיע להופעות ברחבי הארץ, מלאות עד אפס מקום. לכל שיר נרשמו עשרות אלפי צפיות ביוטיוב ומאות שיתופים ברשתות החברתיות.

כעת, רגע לפני יציאת האלבום, יוצא שיר חדש מתוכו "לב של אבן"

עקיבא על השיר:

"כל מהפכה סופה להתקרר ולגווע. גם הרי געש לוהטים הופכים לסלעים כהים. כולנו רוצים להרגיש את החיים במלא עוזם. להיות עד הסוף. לחוות. אך מה לעשות שבטבע הנורמאליות חוגגת. ומה שהיה הוא שיהיה, כך בסוף היום אנחנו שבים אל קירות בטון שסגרנו סביבנו. והלב חוזר להתאבן מול מסכי ענק. ואז נשאר רק להתמכר לחוויות קיצון שלא שייכות אלינו. ואני, הפכתי להיות חלק מהעדר שבולע עוד ועוד. שכחתי את שמי והפכתי פרופיל ותדמית במציאות המדומה.

בסך הכל רוצה את שלי בחזרה. להרגיש כמו ילד את הרוח על הפנים. להיות נוכח בכאן ועכשיו שלי. להבחין במה שבאמת קורה מתחת לרדאר שלי. בציפור דרור שלכודה בתריסי העץ, בקבצן בפינת הרחוב. בפרח צהוב מבצבץ בין אבני שפה. רק כשאהיה נוכח באמת, אהיה אני. עשה שכל דבר אז בי נוגע"