רחבעם זאבי הי"ד
רחבעם זאבי הי"דפלאש 90

הוא יעשה זאת בסיורים חינמיים בעקבות מורשת ארץ המרדפים ואהבת התנ"ך.

הסיורים יתקיימו בעין מבוע ובמצפה יריחו וגם בחירבת מדרס, חורבת קייפא ותל שכה שבעמק האלה. פרטים נוספים ורישום מראש במשרדי בית הספר.

*****

אין עיר בישראל שחג הפורים חולף לידה. מי שיוצאת מגדרה במיוחד היא מעלה אדומים, שתקיים ביום ראשון הפנינג ענק וססגוני כולל סדנאות אקרובטיקה וקצב, מתחם בועות סבון, רכיבה על סוסים, קפיצה מגובה, מופעי מוזיקה של ילדי המתנ"ס, דוכני הפעלה של תנועות הנוער, משחקים של פעם, פסלים חיים והצגה לילדים.

*****

במוזיאון ארצות המקרא מזמינים את הילדים וההורים לצאת למסע בעקבות דמויות המגילה בפרס העתיקה. חידות שונות יובילו את המבקרים לפתור תעלומות מפרס העתיקה, ולבסוף יתנסו בהכנת טבעת חותם. בתערוכת חידת קיאפה יוכלו המבקרים לסייר באמצעות אפליקציה עם הדרכה קולית משעשעת. חינם במהלך חג הפורים. פרטים במוזיאון.

*****

תומר פלד, צלם ופוטותרפיסט, מוציא לאור את 'ליד הבית', ספרו השני מתוך טרילוגיית אלבומים. באמצעות צילומיו מנסה פלד לעורר מנעד של רגשות ולגעת בכמה שיותר אנשים. בעידן שבו כולנו צלמים, אבל גם עם הראש בסלולרי, מישהו מגלה בשבילנו מחדש את מה שנמצא ממש מתחת לאף. לכל תמונה מצורף משפט הגות. הוצאת 'מדיה 10'.

[email protected]