תוכנית סאטירה של ה-BBC צחקה על דאע"ש ועל הנשים שמהגרות לסוריה – וגרמה לעלבון בשמאל הבריטי, שלא רגיל לכך שהסאטירות מופנות כלפיו.

המדובר בקדימון פיקטיבי עבור סדרה בשם "עקרות הבית האמיתיות של דאע"ש", המבוססת כביכול על סדרה ידועה הקרויה "עקרות בית נואשות". בקדימון מופיעות ארבע נשים, כולן לבושות מכף רגל ועד ראש בחיג'אב ובורקה.

אפסנה מצטלמת לסלפי ואומרת: "נותרו רק שלושה ימים עד עריפת הראש, ואין לי מושג מה אלבש!". מל מספרת שהתאהבה בעבדול באמצעות המרשתת: "כשאמר שאקבל שירות בריאות חינם, הייתי שלו". זיינב מסבירה שמדובר בנישואיה השישיים, לאחר שהתאלמנה חמש פעמים. אז מחריד את החדר פיצוץ והיא מוסיפה: "שש פעמים".

חדייה אומרת שהיא מאוד מאושרת שעברה לסוריה, ושהמציאות תואמת את מה שסיפרו לה על המקום, ומלאה בהפתעות נהדרות. בינתיים היא נראית כאשר היא מקרצפת את הרצפה עם מברשת קטנה.

בהמשך, זיינב משוויצה באפודת נפץ אופנתית שקנה עבורה אחמד, אך מצב רוחה משתנה כאשר מתברר שגם חדייה קיבלה מבעלה את אותה אפודה ממש. בפרומו לשבוע הבא, חדייה מספרת בחדווה שעלי קנה לה שרשרת חדשה באורך של שניים וחצי מטר, כך שהיא "כמעט מצליחה לצאת אל מחוץ לבית".

הקליפ קיבל כמעט 30 מיליון צפיות בעמוד הפייסבוק של ערוץ BBC2. הרבה מתגובות אנשי השמאל והמוסלמים היו, כצפוי, שליליות.