בימיו הטובים יותר. מובארק
בימיו הטובים יותר. מובארקפלאש 90

נשיא מצרים שהודח, נכלא ונשפט, חוסני מובארק, משתחרר מכלאו, ככל הנראה היום (חמישי). זאת לאחר שריצה את עונש המאסר שהושת עליו בעוון אשמת שחיתות ושימוש בכספי העם לטובתו האישית.

שחרורו של הנשיא המצרי, שבעוד שבועות אחדים יגיע לגיל 89, מתאפשר לאחר שהתובע הכללי במצרים הודיע כי מובארק אינו אשם באחריות להרג מפגינים שמחו נגד שלטונו.

הרחוב המצרי גועש לקראת שחרורו של מובארק ורבים טוענים כי השחרור מהווה עדות נוספת לכך שמצרים שילמה מחיר יקר בחיי אדם ובכלכלתה על מנת להוביל לשינוי משטר ודפוסי ממשל, אך בפועל "הכול נשאר אותו דבר", אומרים שם.

יצוין כי מובארק עצמו התייחס לשחרורו המתקרב בראיון טלפוני מאולתר שערכה עמו עיתונאית מצרייה ששאלה אם ביום שלאחר השחרור בכוונתו להישאר בשארם א-שייח'. לדבריו הוא היה בשארם רק משום שאנשים חשובים רצו לפגוש אותו, אולם לאחר השחרור בכוונתו לשוב לביתו. "לאן אלך? לירח?", שאל בציניות את הכתבת.

עוד יצוין כי שחרורו הסופי תלוי במצבו הרפואי. לכשמצב זה יאפשר זאת ייצא הנשיא לשעבר מכלאו וישוב לביתו, כך סיפר פרקליטו. לפי שעה נשמע מובארק, על אף הדיווחים על מצבו הגופני הקשה, שמח על שחרורו המתקרב.