ספינת תענונות
ספינת תענונותללא

חופשת הפסח כבר קורצת בפתח, ומזמינה את כל מי שהפליג בדמיונו אל חופשה חלומית, לצאת להפלגה אמיתית ומרגשת.

חברות התיירות בישראל מציעות בימים אלה הפלגות חווייתיות במיוחד למגוון יעדים מרתקים. קיבצנו עבורכם כמה מיעדי ההפלגות החמים והאטרקטיביים במיוחד.

חכם, מה הוא אומר? זה הזמן להפליג

חופשת הפסח מספקת משבצת אידיאלית לטיולים בכלל ולהפלגות בפרט. הפלגות איכותיות הן הדרך המושלמת להגיע לפינות המופלאות ביותר ברחבי תבל. כל מי ש"היה כבר בפריס וגם ברומא" ישמח ודאי לשנות כיוון, לעלות על סיפונה של ספינה איכותית, לפגוש חופים מדהימים, בעלי חיים מיוחדים, יערות פראיים, שבטים אקזוטיים, ושפע מראות טבע נדירים. ההפלגות משלבות טיולי טבע עם סיורים בערים שונות ובאתרים מרכזיים, כך שניתן ליהנות בהן מכל העולמות.

הכירו יעדים אידיאליים להפלגה

חברות התיירות המובילות בארץ עלו זה מכבר על גל ההפלגות, והשכילו לתכנן ולפתח טיולי ים-יבשה מרתקים ליעדים מסקרנים כמו איי סיישל, קובה, קוסטה ריקה, פרו, איסלנד, אינדונזיה ועוד. ההפלגות הן הדרך האידיאלית ולעיתים אף היחידה, המאפשרת להגיע לאיים ולאזורי טיול ייחודיים. במיוחד לכבוד חופשת הפסח, הרי לכם כמה מהמומלצים ביותר – לבחירתכם.

איי סיישל – ברוכים הבאים לגן עדן

איי סיישל המדהימים שוכנים במערב האוקיינוס ההודי, ולחלקם ניתן להגיע אך ורק דרך הים. במהלך ההפלגה עוצרים ומטיילים באיים מרכזיים כמו מאהה, לה דיג, פרלין, אי הציפורים ואחרים. למטיילים מצפה חוויה עוצרת נשימה, המפגישה אותם עם ים בצבע טורקיז, חופים לבנים עם דקלי קוקוס, הרים עצומים, לגונות יפהפיות בהן ניתן לצלול ולשנרקל, יערות טרופיים ועוד. זו ההזדמנות להיפגש עם בעלי חיים רבים מתחת למים וביבשה, כולל צבים ענקיים וציפורים נדירות. ישנן אף הפלגות המשלבות טיולים יבשתיים עם ספארי צלילה. כך או אחרת, איי סיישל פותחים צוהר לעולם יפהפה ומופלא, שונה מכל מה שמכיר המטייל הממוצע – גן עדן עלי אדמות.

קובה וג'מייקה – נפלאות הקריביים

להפליג בים הקריבי בספינת יוקרה, לטייל בערים המרכזיות של קובה, לשוט לאתרים פחות ידועים אך לא פחות מרשימים, לעצור בשמורות טבע יפהפיות, לבקר בארמונות ובאחוזות ענק... זהו רק חלק מהרפרטואר המפתה שמציעות ההפלגות לקובה בפסח הקרוב. הפלגות עם החברה הגיאוגרפית אף משלבות בתכנית סיורים במטעי הטבק, היכרות עם תעשיית הסיגרים המקומית המפורסמת, וטיולים בכפרים הסובבים את הוואנה.

כל רגע בקובה וג'מאייקה מזמן הפתעות וריגושים. היתרון הגדול בהפלגות הוא היכולת להגיע לכל מקום במלוא הנגישות והנוחות. כך למשל ניתן להפליג אל שמורת הטבע לאס טראזס שבאזורה מתגוררת קהילה קובנית כפרית מעניינת, להגיע אל "פנינת הדרום" - עיר הנמל סיינפואגוס המשובצת באחוזות, תיאטראות וארמונות, לבקר בסנטיאגו דה קובה ובאתריה ההיסטוריים, ואף לעצור במפרץ מונטגו ביי ליום סיור מרתק בג'מייקה.

פרו – לשוט אל הטבע, התרבות וההיסטוריה

מבחר ההפלגות אל פרו מציעות שלל פיתויים אדירים לחובבי הטבע, התרבות, הארכיאולוגיה וההיסטוריה. לא בכל יום תמצאו את עצמכם שטים בסירות בנהר האמזונס האינסופי בין עצי הג'ונגל האדירים, צופים בשקיעות מרהיבות. במהלך השיט המרגש תוכלו לפגוש מאות בעלי חיים בים וביבשה - ציפורים ססגוניות, דולפינים, זוחלים וקופים קופצניים.

רוב ההפלגות משלבות גם ביקור אצל תושבי הנהרות והיכרות עם אורח חיים אחר. חובבי טבע מושבעים יכולים לבחור בהפלגות המשלבות טיולים בג'ונגל האמזוני של פרו ושל מאצ'ו פיצ'ו, עירם של בני האינקה. זוהי הזדמנות פז לפגוש את השבטים החיים על גדת הנהר וגם "תושבים" נוספים כדוגמת איגואנות, לוטרות נהר, תנינים, דגי פיראנה ועוד.

איסלנד – האי הכי צעיר וסוער

הפלגה אל איסלנד מבטיחה למטיילים עונג מרוכז של מקסימום תופעות טבע באי קטן וצעיר אחד. במהלך ההפלגה המטיילים פוגשים כל נוף ותופעה שיש לאיסלנד להציע - הרי געש, שדות לבה, גייזרים חמים, קרחונים עצומים, צוקים עוצרי נשימה, מפלים אדירי ממדים, פיורדים ומפרצים קסומים. כל זאת תוך צפייה בעופות הרבים המאפיינים את החוג הארקטי. בין הפלגה להפלגה הספינה עוצרת כדי לאפשר למטיילים לטבול בלגונה הכחולה הידועה, לצעוד על חולות החופים הפראיים, וכמובן לטייל בבירה הצפונית ריקוויאק ובעיירות ומחוזות שונים של איסלנד המיוחדת.

כל שנותר הוא לבחור יעד ולהרים עוגן לעבר חופשת פסח בלתי נשכחת.