בין אדם לאדם
בין אדם לאדםעטיפת האלבום

"המסע לא היה קל והיו גם רגעים לא פשוטים, אך הוא היה רצוף קסם ומלא עשייה משמעותית וייחודית מבחינתי", אומר מיכאל. בא' בניסן יתקיים מופע השקה חגיגי במרכז ברודט בתל אביב עם אורחים מפתיעים.

*****

בראש חודש ניסן יצא לדרך 'פסטיבל ירושלים לאמנויות', שמקדם אמנים ואמנויות הפועלים בתחומי העיר. במסגרת הפסטיבל יעלה גם המופע 'תנועות מדברות נשים', שבו יופיעו שלוש להקות מחול: 'ידיים רוקדות' שמבצעת תיאטרון מחול בשפת הסימנים, הלהקה 'פעמים' הבנויה מנשים חילוניות, חרדיות ודתיות, ותיאטרון מחול 'אישתא'. חמישי, ג' בניסן, ז'ראר בכר.

*****

הסדרה החדשה של דנה אלעזר הלוי כבר זכתה להיקרא "חסמב"ה החדשה" - ילדים שמצילים את העולם בעזרת תושייה ומזל ומתמודדים גם עם עניינים חברתיים. הפעם אלעזר הלוי שולחת את גיבוריה למצרים. 'שליחות חשאית - מבצע קהיר' הוא הספר שבו גיא, נועם, רועי, ועכשיו גם אופיר, הילד שהם לא אוהבים, מגויסים באופן רשמי למוסד. אחוזת בית וידיעות.

*****

הדרך שעשתה גלית פרידמן מהרגע שבו ייחלה לילד ועד שחבקה אותו בזרועותיה הייתה ארוכה וקשה. את הקושי שלה היא הפכה להזדמנות, וכעת היא מכוונת ומלווה נשים בטיפולי פוריות. פרידמן כתבה בשביל הנשים האלה ובשביל כל אישה שממתינה למשהו בחייה את 'החיים שבתוכך' - סיפור אישי והנחייה מעשית. דברי שיר.

[email protected]