נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, הגן בראיון ששודר אתמול (רביעי) על הרגלו להוציא הודעות לציבור באמצעות ציוצים בטוויטר.

"בוא ואומר לך משהו לגבי טוויטר", אמר טראמפ למראיין טאקר קרלסון ב"פוקס ניוז". "אני חושב שאולי לא הייתי מגיע לכאן אילמלי טוויטר, משום שאני חוטף כזו עתונות מזוייפת, כזו עתונות בלתי-כנה...

"וכשיש לי קרוב ל-100 מיליון איש שמסתכלים עלי באמצעות טוויטר, כולל פייסבוק, כולל כל האינסטגרם, כולל החשבון POTUS [חשבון נשיא ארה"ב – ג"כ], יש לנו משהו כמו 100 מיליון איש. יש לי את המדיה של עצמי", הסביר.

"תסתכל על חלק מהידיעות בניו יורק טיימס. תראה חלק ממה שכותבים בוושינגטון פוסט. תביט במה שקורה ב-CBS, ב-NBC במיוחד וב-ABC. תראה את CNN. זה פשוט חיסול ממוקד. לא משנה מה תעשה, לא חשוב כמה זה מוצלח או נהדר, הם לא ידווחו על זה בצורה חיובית", הוסיף. "אז אם אני יכול להגיע ל-90 מיליון או מאה מיליון או 80 מיליון... וכמובן שזה גם מופץ הלאה משם, כשאני יכול להגיע לכזה מספר של אנשים, טוויטר הוא דבר נפלא עבורי, כי אני מצליח להוציא את דברי אל הציבור".

קרלסון היה מודאג מאמינות הציוץ של טראמפ, בו טען כי הנשיא הקודם, ברק אובמה, צותת לטלפונים שלו ב"מגדל טראמפ". הוא התעקש לדעת אם יש מישהו בצוות של טראמפ שעובר על הציוצים שלו לפני שיגורם לחלל האוויר, ולפעמים מציע לוותר על ציוץ כזה או אחר.

טראמפ אמר בתגובה, "לפעמים יש לי משהו ואני אומר למישהו, תגיד, מה דעתך על זה? הרבה פעמים, אנשי הצוות שלי באים אלי ואומרים – תוכל להוציא ציוץ על עניין כזה או אחר? כי זה לא מוצג בצורה נכונה... מאוד ייתכן שלא הייתי מדבר איתך כאן עכשיו כנשיא אם לא היתה לי דרך כנה להוציא את האמת החוצה".