עוד ישמע
עוד ישמעעטיפת הסינגל

הכל נשאר במשפחה: שני הגיסים שהקימו להקה יהודית ביוהנסבורג, ראובן גרבר ששר וג'ארד לזרוס שמלחין.

הלהקה מייצרת מוזיקה יהודית עם השפעות בינלאומיות. הלהקה מבקשת לחבר לבבות באופן ערכי וגיאוגרפי. 'דרך אחים' היא גם להקה עממית דרום אפריקאית חדשה שמפתיעה עם צליל חדשני וסגנון מקורי.

שני חברי הלהקה חיים עם משפחותיהם כיום ביוהנסבורג, אם כי ג'ארד בילה את רוב חייו באוסטרליה. כיום הוא מתפרנס מעסקי הנדל"ן, וראובן משמש כאברך בכולל ביבשת.

כמעט שנה שהם עובדים מחוץ לסדרים ולשעות העבודה על האלבום החדש. הם מנסים להלחין בסגנונות שונים, ובהחלט נותנים כבוד רב למוזיקה האפריקאית ומשלבים אותה בשירי קודש.

"באמצעות המוזיקה שלנו אנחנו רוצים להעביר את המסר הייחודי ולבטא אותו בכל שיר", אומר ראובן. שני הגיסים מאמינים כי יש במוזיקה כוח רב או לחבר אותנו עם הקב"ה, או חלילה לנתק אותנו. "אנו תקווה ותפילה שהמוזיקה שלנו תהווה השראה לאחרים לשפר את יחסיהם עם הקב"ה ויותר עמוק, עם עצמם...". החלום של "דרך אחים", להיות מוסיקאים בעיסוק מלא ובשנה האחרונה הם עמלים על מיטב הלחנים והמפיקים לקראת האלבום ''מיםרבים'' שצפוי לצאת אי''ה בל''ג בעומר הקרוב.

הסינגל הראשון ''אם אשכחך'', שהופק לרגל חמישים שנה לאיחוד ירושלים, זכה להתעניינות תקשורתית בעיקר, בשל הקליפ המושקע מאד המתאר את הווי וחיי העיר ירושלים.