ברזנר במרוץ אתמול
ברזנר במרוץ אתמולצילום: מתוך הפייסבוק של יאיא פינק

חבריו של קצין צה"ל במילואים סרן במיל' אלחנן ברזנר, בן 36 מקציר שנפטר אתמול במירוץ צבאי בבקעת הירדן, פנו לציבור להגיע היום להלווייתו.

הלווייתו תיערך היום (רביעי) בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי בחיפה.

סרן במיל' יאיר פינק, חברו של ברזנר ז"ל, אמר בראיון לערוץ 7 כי הוא מתקשה לעכל שחברו אינו בין החיים, "הייתי אתמול בדרך לחו"ל וכששמעתי על האסון חזרתי".

"אנחנו שני קצינים חברים הכי טובים בפלוגה. הוא הגיע מגולני ואני מצנחנים ויחד אנחנו עושים מילואים כבר שמונה שנים בחטיבת הבקעה. אלחנן הוא קצין מצטיין שלא הפסיד בעשור האחרון אפילו יום מילואים אחד הוא היה תמיד מגיע ראשון והולך אחרון. היינו יחד גם בצוק איתן החלפנו שם את הצנחנים בשכם היינו ארבעים ימים. רק בשנה שעברה עשינו 43 ימי מילואים שזה הרבה מאוד".

בראיון קרא פינק להמוני ישראל להגיע להלווית חברו, "אלחנן עלה לבד מברית המועצות וחוץ מאשתו, שני ילדיו הקטנים ואביו אין להם אף אחד בארץ. חשוב לנו שאשתו והילדים יראו שעם ישראל נותן את הכבוד האחרון למלח הארץ ששרת מאות ימים במילואים. אדם עם לב רחב שרק חיפש תמיד איך להתנדב ולעזור והכל בענווה. אלחנן אהב מאוד את הארץ וחיפש תמיד איך לעשות לחברים שלו טוב, אנחנו נמשיך להיות המשפחה שלו".

פינק גם ספד לחברו בדף הפייסבוק שלו וכתב על ברזנר: "קצין מילואים קרבי מצטיין, עולה חדש-ישן, אבא לשני ילדים קטנים ובעיקר אדם עם לב זהב".

אלחנן ברזנר ז"ל, בוגר נעל"ה (נוער עולה ללא הורים), למד בשבט נריה בישיבת בני עקיבא בכפר הרא"ה.

סרן (מיל') ברזנר, נפטר אתמול לאחר שהתמוטט בסיום מקטע בעת מרוץ צבאי בבקעת הירדן.

מפקד פיקוד המרכז, אלוף רוני נומה, מינה ועדת חקירה בראשות מפקד חטיבת "ירושלים", אלוף - משנה כפיר כהן לחקירת נסיבות האירוע. בנוסף, נפתחה חקירת מצ"ח. הודעה נמסרה למשפחתו של הקצין.