רויאל ביץ'
רויאל ביץ'צילום: איתי סוקולסקי

מידי שבוע אנו מביאים את חדשות התיירות והשבוע: פנגו למען החרדים, בית המלון עם מספר הלינות הגבוה ביותר, גידול במספר התיירים וטיסות לספרד

פנגו יוצאת למסע הסברה בקרב הציבור החרדי והדתי לקראת הסרת המדחנים בירושלים בעוד מספר חודשים

חברת פנגו יוצאת למסע הסברה בקרב הציבור החרדי והדתי אודות אפשרויות התשלום על חניה בכחול לבן כדי לאפשר לו הסתגלות הדרגתית להסרת המדחנים מרחבי העיר ירושלים בעוד מספר חודשים. בחברה מדגישים כי המעבר מתשלום במדחנים לתשלום על חניה באמצעים דיגיטליים חוסך וחסך עד היום כסף רב ל-1.7 מיליון ממשתמשי החברה בשל העובדה שהמשתמשים משלמים רק על זמן החניה בפועל. נדבך נוסף בחיסכון נוגע לאפשרות להאריך את זמן החניה באמצעות הנייד ולהימנע מדוחות, דבר שלא אפשרי ללא הגעה פיזית לרכב בשעה שמשלמים על מדחן.

פנגו
פנגוצילום:יחצ

מסע ההסברה של פנגו בקרב הציבור החרדי ילווה בקמפיין פרסומי בכלי התקשורת שפונים אל הציבור הדתי והחרדי וכן יגובה בהסברים של הנציגים במוקד השירות של פנגו. מסע ההסברה מיועד לקהלים שלא עשו עד היום שימוש באפליקציה או בחיוג הטלפוני. במסגרת ההסברה, מספקת החברה הדרכה אודות אפשרויות תשלום על חניה באמצעים דיגיטליים וכן על אופן השימוש באפליקציית פנגו ובשירותים הנוספים שהיא מציעה כמו שירותי חילוץ, תיקון פנצ'רים, תשלום על נסיעה בנתיב המהיר לתל אביב וכן שירות לאיתור חניות פניות בקרבת יעד הנסיעה העונה לשם "צייד החניה".

מלון בקונספט חדשני בהרצליה פיתוח

רשת ישרוטל הודיעה על הסכם זיכיון משותף עם רשת המלונות הבינלאומית Marriott, עבור מלון PUBLICA, הצפוי להיפתח בחודש יוני הקרוב באזור העסקים בהרצליה פיתוח.

המלון, מציג קונספט חדשני אשר פורץ את הגבולות המסורתיים המתקיימים בדרך כלל בין אורחי המלון לאנשי עסקים והתושבים באזור, ומציע תרבות אירוח מושלמת, המאפשרת אינטראקציה עסקית ותקשורת בין אישית אמיתית ביניהם. בהשראת דור המילניום, מלון פאבליקה יקבע סטנדרט חדש בענף המלונאות בישראל, שיאפשר מקום מפגש המשלב בין עסקים ובילויים, עבודה ואיכות חיים, המקומי והגלובאלי.

כחלק מההסכם, ישווק המלון הן על ידי רשת ישרוטל, והן כחלק ממותג Autograph Collection של רשת ,Marriott המאגד מעל ל-100 מלונות ייחודיים ברחבי העולם. בנוסף, אורחי המלון יוכלו ליהנות מהנחות וצבירת נקודות ברשת Marriott או ברשת ישרוטל, ולהתארח במלון בסטנדרט השירות ותג האיכות הגבוה של שתי הרשתות.

המלון בעל מספר הלינות הרב ביותר וההכנסות הגבוהות ביותר בישראל

מלון רויאל ביץ' תל אביב, מקבוצת מלונות היוקרה של רשת ישרוטל, הוא המלון בעל ההכנסות הגבוהות ביותר בישראל ומספר הלינות הרב ביותר, על-פי אתר Expedia

המלון, תל אביב זכה בתואר ה'מלון בעל ההכנסות הגבוהות ביותר בישראל' (למלון מעל 50 חדרים), זו השנה השנייה ברציפות. בנוסף, הוענק לו התואר: 'המלון עם היקף הלינות הגבוה ביותר בארץ'.

ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל אומר: "אנו גאים מאוד בזכייה של רויאל ביץ' תל אביב כמלון המוביל בישראל, הן במספר הלינות הרב ביותר והן בהכנסות הגבוהות ביותר. אנו רואים בכך הצבעת אמון של הציבור במאמץ הרב שאנו משקיעים ברמת השירות והאירוח של הרשת. אנחנו מאמינים במלונות שלנו ובצוותים המנהלים אותם. כרשת יש לנו ד.נ.א מאוד חזק ואנחנו עובדים על כך הרבה מאוד שנים, ונמשיך לעשות זאת ולהוביל את ענף המלונאות בישראל ולספק את חווית האירוח הטובה בארץ".

אייר אירופה מכפילה את מספר המושבים שלה לתל אביב

אייר אירופה
אייר אירופהצילום:יחצ

חברת התעופה אייר אירופה, מכפילה את מספר המושבים שלה ומתחילה לטוס במטוס הדרימליינר לתל אביב.

בנוסף מוסיפה החברה עוד טיסות בימי שלישי וחמישי ובכך תטוס לישראל 6 פעמים בשבוע החל מחודש יולי 2017.

הטיסות יופעלו במטוס החלומות החדיש מדגם בואינג 787 למדריד ומשם ניתן להמשיך ליעדים בדרום אמריקה במטוסי החברה החדשים .

מתחילת 2017 נרשמה עליה של כ- 47% במספר הנוסעים מישראל לעומת התקופה המקבילה אשתקד עם אייר אירופה - נתון יוצא דופן. אנו מציעים לנוסעים מישראל מלבד טיסות למדריד ורחבי ספרד גם טיסות קשר נוחות לרחבי דרום ומרכז אמריקה וארה"ב - ולכן החלטנו להפעיל בקו לישראל את מטוסי הדרמליינר בעקבות הביקוש מצד הקהל הישראלי"

פברואר בבתי המלון: עליה בלינות התיירים לעומת אשתקד

המחלקה הכלכלית של התאחדות המלונות בישראל פרסמה השבוע את נתוני חודש פברואר בבתי המלון, ומשווה אותם לנתוני אשתקד, לנתוני פברואר 2015 (אחרי 'צוק איתן') וגם לנתוני פברואר 2014 (לפני צוק איתן).

לינות התיירים: בפברואר השנה נרשמו כ- 687 אלף לינות תיירים, 22% + עליה לעומת פברואר 2016, 28% + עליה לעומת פברואר 2015 ו - 3%- ירידה לעומת פברואר 2014, כאמור לפני מבצע: צוק איתן.

סה"כ נרשמו בפברואר בבתי המלון: כ- 1.467 מיליון לינות תיירים + ישראלים,
9%+ עליה לעומת פברואר 2016, 16%+ עליה לעומת פברואר 2015 ו- 4%+ עליה ביחס ל- 2014 .