שר החקלאות של טקסס רוכב בשומרוןמועצה אזורית שומרון

שר החקלאות של טקסס, סיד מילר, סייר בשומרון לאחר שחתם עם ראש המועצה האזורית יוסי דגן הסכם לשיתוף פעולה בתחום החקלאות.

השר הטקסני נפגש עם חקלאי השומרון על גבעות איתמר, הר ברכה ורחלים.

ההסכם נחתם לאחר עבודה של חצי שנה של היחידה לקשרי חוץ שליד המועצה האזורית שומרון והבשיל במהלך הפגישות שקיים דגן עם אנשי ממשל בארה"ב ביניהם סיד מילר במהלך שהייתו של דגן בוושינגטון לרגל השבעתו של טראמפ.

יוסי דגן ראש מועצת שומרון אמר כי "ההסכם הזה הוא תשובה נוספת לגורמים המנסים לקדם חרם על ישראל ועל יו"ש".

"מזה 40 שנה מנסים גורמי שמאל וגורמים פוליטים לחנוק את ההתיישבות והיא ממשיכה לגדול במהירות גבוהה פי חמישה מהגידול הממוצע בארץ. ההסכם הזה הוא חלק מהתחזקות מעמד השומרון הן בתוך מדינת ישראל והן בפן הבינלאומי", הוסיף דגן.

שר החקלאות של טקסס סיד מילר אמר לאחר ההסכם, "לי זה ברור שהיחסים בין ארה"ב וישראל סבלו תחת הממשל הקודם. דונאלד טראמפ לא נוהג בדרך הזו. אנחנו נטפח את מערכת היחסים הזו עם השומרון".

שר הרווחה חיים כץ שהגיע לברך את מילר על החתימה על ההסכם בשומרון: הוסיף, "אני חייב לציין את הפעילות של היחידה לקשרי חוץ של המועצה האזורית שומרון. על הקשרים הבינלאומיים שהיא מביאה, אנשים בעלי השפעה בעולם לראות את חשיבות השומרון".

"אם ידעו בעולם את חשיבות השומרון, אנחנו נוכל להמשיך להתפתח לבנות ולהיבנות. אני מקווה שבמהרה, בימים האלה של טראמפ, אנחנו גם נחיל את חוקי מדינת ישראל ונספח את השומרון למדינת ישראל. במסגרת הפעילות הזו מגיע שר החקלאות של טקסס, עוד אדם בעל השפעה לשומרון. זו עוד יתד שאנחנו תוקעים בשומרון".