פייגלין
פייגליןצילום: דוברות זהות

יו"ר מפלגת זהות, חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, תוקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע הסכמתו לרסן את הבנייה ביהודה ושומרון.

בשיחה עם ערוץ 7 אומר פייגלין כי ההסכמה בין ממשל טראמפ לנתניהו אינה צריכה להפתיע איש. ''אני כתבתי והזהרתי שהשגרירות לא תעבור לירושלים ושום החלת ריבונות לא תהיה במעלה אדומים, ושההקפאה תימשך בירושלים וביו"ש ולא אתפלא אם בקרוב נתבשר על התנתקות חדשה.

לדבריו "העוצמה התקשורתית שאנחנו מפקידים בידיו של נתניהו תשרת את ההתנתקות הבאה עוד יותר משהתקשורת שרתה את שרון. נתניהו לא עובד אצלנו אלא עובד אצל עצמו בדיוק כמו ששרון עבד אצל שרון ואולמרט עבד אצל אולמרט".

''כאשר אנחנו כמו עדר נשים מוכות מפקידים את הכוח בידי אלו שבעבר החריבו והקפיאו וגם כיום מחריבים את עמונה ועפרה וחומדים את המשך ההחרבות וזאת כדי לצאת מהחקירות ולייצר לטראמפ לגיטימציה בקרב הציבור האמריקאי, שלא נתפלא אחר כך מהתוצאות הקשות".

פייגלין מסביר כי הציבור הימני והדתי נפגע מהמעורבות של המדינה בכלי התקשורת ובנושאי דת והתיישבות. "במדינה שבה יש רוב יהודי-מסורתי-ימני, הדרך היחידה לאכוף עליו כפייה חילונית-אנטי דתית-שמאלנית היא באמצעות מנגנוני כפייה והיום זו ממשלה עם הרכב מסוים ומחר יכולה להיות ממשלה אחרת שהכוח יישאר בידיה.

"כל מעורבות של המדינה בנושאים של זהות יהודית משחקת רק לרעתנו, תראו מה קרה בצבא - השמאל הבין שצה"ל הוא מכשיר כפייה ושם הוא היום עובד, הילדים שלנו משרתים היום במקום שערך הביטחון אינו חשוב אלא ערך המגדר. הדרך היחידה להביא לכך שהרוב יקבע את סדר היום במדינה, זו מדיניות של שמיים פתוחים, חופש וחירות לכל אחד לקבל ערוץ ברישיון ולשדר".

פייגלין מזהיר שוב מהתמיכה האוטומטית בנתניהו, "הוא ממשיך לדרדר את מדינת ישראל בכל פרמטר ביטחוני, זהותי ותקשורתי. ההתייצבות האוטומטית של ציבור מסוים לצידו של נתניהו מדיפה ריח לא טוב, זו אותה הגברת בשינוי אדרת, מחר יעלה ראש ממשלה של השמאל שאותו נאהב פחות ופתאום אותו מנגנון שעומד היום לרשות ראש ממשלה אחד יעמוד לרשותו של ראש ממשלה אחר".