לא כוחות. ראשל"צ חוזרת להפסיד
לא כוחות. ראשל"צ חוזרת להפסידצילום: לילך וייס, מנהלת הליגה

אחרי ניצחון הבכורה של שמוליק ברנר, כמאמן האלופה מכבי ראשון לציון במחזור שעבר, חזרו הכתומים מעיר היין להפסיד כשהתארחו אצל מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-25 בליגת ווינר סל, במשחק שהסתיים בתוצאה 71:88.

למעשה, המשחק הערב (שני) היה הראשון מזה זמן רב בו הקבוצה הבייתית היא המנצחת במפגשים בין השתיים, כשכל ארבעת המשחקים האחרונים ביניהן הסתיימו בניצחונות חוץ.

בעונה שעברה נפגשו השתיים בסדרת פלייאוף מרתקת של הטוב מחמישה משחקים, בה נרשמו 3 ניצחונות חוץ ושתי ניצחונות בית בלבד. סדרה ממנה העפילו הכתומים אל השלב הבא והסתיימה בסופו של דבר בזכיה היסטורית עבור הקבוצה מעיר היין.

ברנר, שאת משחק הבכורה שלו על הקווים כמאמן ראשי בליגת העל עשה מול חיפה, משחק בו הפסיד, חלם על נקמה ספורטיבית וחשב כי הקבוצה חוזרת לתלם. ההתחלה הייתה טובה כששתי הקבוצות ירדו בתום הרבע הראשון והשני אל ההפסקה כשלוח התוצאות הראה שיוויון.

שלוש דקות לסיום הרבע השלישי התנפצו חלומותיו של ברנר על ניצחון שני ברציפות וחזרה לתלם, עם ריצה של המארחים מחיפה שלא עצרו עד לסיום המשחק, וניצחו בתוצאה 71:88.

עבור הירוקים מחיפה מדובר בניצחון חשוב במיוחד בכדי להתמקם במיקום טוב לקראת משחקי הפלייאוף. ראשון? זו מאבדת שוב נקודות יקרות וכרגע נמצאת מחוץ לתמונת הפלייאוף.

כעת עומדת חיפה על רצף של ארבעה ניצחונות בית, הארוך ביותר שלה העונה. ראשון חוזרת לסורה.

במשחק המקביל שהתקיים הערב במסגרת המחזור ה-25 בליגת ווינר סל, הביסה הפועל אילת את מכבי אשדוד/באר טוביה של מאיר טפירו בתוצאה 69:90, בזכות ערב קליעה אדיר של אפיק ניסים.

אילת שומרת על המקום הרביעי בעוד האשדודים חייבים תודות לשכנים מקריית גת, שנמצאים עמוק בתחתית הטבלה, בהפרש של 5 נקודות מהם.