ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, השתתפו הערב (רביעי) בהרמת כוסית שהתקיימה בכפר המכבייה לכבוד חג הפסח, יחד עם חברי הליכוד.

נתניהו התייחס בנאומו ליחסיו עם התקשורת ואמר, "אני איתכם. זה נכון תמיד ונכון במיוחד בימים שתוקפים אותנו - אותי ואת רעייתי ואת משפחתי. אנחנו כבר רגילים לזה. שמעתי את הטענות על כך שיש לי אובססיה לתקשורת".

"אני רוצה לגלות לכם סוד", המשיך ראש הממשלה, "לי אין אובססיה לתקשורת, מה שבטוח שלתקשורת יש אובססיה אלי ולצערי גם למשפחתי. זה לא מרשים אותנו, כי אנחנו הולכים עם האמת שלנו ואנחנו הולכים בדרך שלנו והדרך שלנו היא דרך הליכוד".

נתניהו אמר לחברי המפלגה, "אני גאה לעמוד בראש הליכוד, אני גאה לייצג אתכם כראש ממשלת ישראל. זאת זכות גדולה, זו גם אחריות גדולה. אני גאה להוביל את מדינת ישראל לשגשוג כלכלי ולהישגים מדיניים חסרי תקדים - הישגים שהמדינה לא ידעה מאז הקמתה. ישראל בהנהגתנו הופכת לכוח עולמי. אני רואה את זה ביחס של המעצמות הגדולות בתבל למדינת ישראל. ב-60 יום התקבלתי בכבוד ובידידות כראש ממשלת ישראל על ידי 3 ממנהיגי העולם: הנשיא טראמפ בוושינגטון, הנשיא פוטין במוסקבה והנשיא שי בסין. מתי היה דבר כזה בתולדות המדינה?".

נתניהו התייחס לסוגיית הביטחון ואמר, "אנחנו שומרים על ביטחון ישראל. אנחנו שומרים על גבולות ישראל. ראו מה קורה סביבנו, איזה זוועות איומות מתחוללות כאן, מרחק נסיעה מהמקום שבו אנחנו מתכנסים כאן הערב. המזרח התיכון בוער ומדינת ישראל היא מבצר חזק של יציבות, של ביטחון, של שגשוג".

גם להפגנת הנכים התייחס ראש הממשלה ואמר, "הגדלנו את קצבאות הקשישים ובקרוב נגדיל גם את קצבאות הנכים. הייתי במפגש עם נכים קשים ועם הורים של נכים קשים ואני רוצה להגיד לכם - זה קורע לב. בכל המקרים ובמיוחד במקרים האלה מגיעה להם העזרה שלנו - ואנחנו נעזור להם".