טל בן חיים החלוץ וייני חוגגים הערב
טל בן חיים החלוץ וייני חוגגים הערבצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

עד למשחק הניצחון בסיבוב הראשון, עמד המאזן של מכבי חיפה מול מכבי ת"א על 14 משחקי ליגה ללא ניצחון - תשעה הפסדים וחמש תוצאות תיקו.

מאז, הצהובים מת"א הם אלה שספרו שלושה משחקים בלי ניצחון על הירוקים מחיפה, כשהפסידו להם בגמר הגביע בעונה שעברה, בסיבוב הראשון במסגרת הליגה וסיימו איתם בתיקו 2:2 בסיבוב הקודם.

הערב (ראשון) חזר המאזן להתאזן, כיאה למספרים ומאזנים, כשהמכבים מת"א הביסו ללא רחם את הירוקים מחיפה, בניצחון שהיה ה-11 ברציפות בביתם, בכל המסגרות. למעשה, מאז חודש דצמבר 2015 הפסידה מכבי ת"א כמארחת בליגת העל רק למכבי חיפה.

החגיגה הצהובה החלה מרגע שריקת הפתיחה ועד לסיומה, כשהירוקים מחיפה לא יהוו יריב כלל לתל אביבים שכבר בדקה ה-28 עלו ליתרון מוצדק מרגליו של טל בן חיים החלוץ.

עשר דקות עברו והתל אביבים הכפילו את התוצאה, כשהפעם בן חיים שנמצא בכושר מצויין רק בישל לדור מיכה שכבש בקלילות, ובדקה ה-72 כבש בן חיים את שערו השני הערב וחתם את תוצאת המשחק - 0:3 משכנע וקל על היריבה מחיפה שפעם הייתה מודל לחיקוי עבור קבוצות רבות בכדורגל הישראלי, ביניהן מכבי ת"א, אך הייתה ועודנה.

הצהובים שומרים על מרחק 6 הנקודות מהאלופה ומוליכת הטבלה הפועל באר שבע. חיפה? זו מפספסת הזדמנות לשמור עצמה קרוב בדרך לייצוג ישראל באירופה בעונה הבאה.