סא"ל עידן קרפל
סא"ל עידן קרפלצילום: דובר צה"ל
  • מפקד גדוד "הרעם" של אגד 282 בחטמ"ר עציון, סא״ל עידן קרפל

חג הפסח המזוהה עם ערך המשפחתיות, הינו חג מאוד משמעותי עבור הלוחמים ועבור המפקדים. את חג הפסח הקרוב נקיים בגזרתה המזרחית של החטיבה המרחבית עציון, למרגלות הר ההורדיון.

את החג המשפחתי הזה נקיים יחד, משפחת גדוד ״הרעם״ רחוק מהמשפחות שלנו, אך קרובים זה לזה, קרובים לגזרה, קרובים לתושבים עליהם אנו שומרים גם בחג.

משימתנו המרכזית בחג זה זהה ליום יום: שמירה על הבטחון בגזרה. בחג הפסח אף יותר - כדי שכלל המשפחות בגוש עציון יוכלו לקיים את סדר הפסח כשורה, אנחנו נמשיך בסיורים, בפעילויות ובשמירה בעמדות על מנת שתוכלנה לקיים את הסדר ולישון בשקט.

החיילים ערוכים ומוכנים למשימות בטחון בחג ואני ללא ספק גאה בהם על הנחישות וסומך עליהם שיבצעו את משימותיהם בצורה הטובה ביותר! אני רוצה לאחל לכולכם חג פסח שמח, חג חירות שמח!

סא"ל יאיר פינטו
סא"ל יאיר פינטוצילום: דובר צה"ל
  • מפקד גדוד רם בחטמ"ר אפרים, סא״ל יאיר פינטו

אני מפקד גדוד רם מחטיבת החילוץ של פיקוד העורף, סא״ל יאיר פינטו, חוגג את חג הפסח, חג החירות עם הלוחמים שלי בחטיבה המרחבית אפרים. גם בערב החג נגן על תושבי האיזור ועל כלל אזרחי ארץ ישראל.

לאורך כל השנה, אנו פועלים ביישובים, בצירים ובהגנה על גדר הביטחון בשביל שתוכלו לחגוג את ערב החג בבטחה. בכל לילה מבצעים חיילי הגדוד סיורים ומעצרים ומונעים פעילות טרור מסביב לשעון.

הגדוד תופס קו באזור יהודה ושומרון למעלה משנה ועשרה חודשים, בגזרות השונות- אפרים, בנימין ועציון. במהלך הקו תפס הגדוד אמצעי לחימה רבים, ביצע מאות מעצרים ואטם בתי מלאכה לייצור נשק. והיום שהוא חג הפסח, תהיו בטוחים שיש מי ששומר עליכם. בשמי ובשם לוחמי ולוחמות הגדוד מאחלים לכם חג פסח שמח וכשר.

חיילי צה"ל באיו"ש
חיילי צה"ל באיו"שצילום: דובר צה"ל
  • מפקד גדוד "שחר" בחטמ"ר מנשה, סא״ל בני מאיר

במהלך תקופת החגים פועלים לוחמי גדוד שחר מחטיבת החילוץ של פיקוד העורף למען הביטחון השוטף בגזרת החטיבה המרחבית מנשה. החגים הם זמן טוב להגיד שאני גאה בחיילי הגדוד שפועלים היטב בגזרה כה מורכבת בעלת אירועים מבצעיים רבים, ויחד עם זאת, עם הצלחות מבצעיות רבות.

רוח לוחמי גדוד שחר, ככל חטיבת החילוץ, הינה הצלת חיים ושמירה על מרקם חיים רציף בגזרה ובאירועים השונים. הגדוד הצליח במשימותיו, ורשם הישגים מבצעיים רבים.

אני קורא לכם לבוא לטייל וליהנות מנופי גזרתנו. אנו נמצאים בפעילות מתמדת ושומרים עליכם גם בחג. חג שמח לכל עם ישראל!

לוחמי צה''ל באימון
לוחמי צה''ל באימוןפלאש 90
  • מפקד גדוד 12 בחטמ"ר יהודה, סא''ל סיוון בלוך

את חג הפסח השנה, מפקדי ולוחמי גדוד 12 עתידים לקיים במרחב קרית ארבע וחברון, בגזרת החטיבה המרחבית ״יהודה״, במטרה ברורה מאוד- לאפשר לכל אזרחי מדינת ישראל לקיים את חג הפסח בביטחון. ׳ארדוף אויבי ואשיגם, ולא אשוב עד-כלותם׳, כך נכתב בספר תהילים וכך אנו נוהגים בכל צעד.

מדי יום ולילה, אנו פועלים ללא הפסקה על מנת להבטיח את ביטחון אזרחי מדינת ישראל, וכך גם בחג הפסח נמשיך ללא הרף.

לוחמינו, בתחושת שליחות תמידית, נמצאים כדרך קבע בצירים על מנת להגן על העוברים ושבים, יוצאים למעצרים נרחבים מדי לילה, תרים אחר אמצעי לחימה בכל ימות השבוע - בכל מזג אוויר, בכל תנאי שטח וכמובן גם בתקופות החגים. כל לוחם נחוש לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר במרחב.

אנו, מפקדי ולוחמי גדוד 12 מחויבים עד אין קץ להגנה על גזרת העיר חברון, על תושביה ועל ערכיה. נמשיך לפעול בנחישות למיגור הטרור בכל מקום, בכל עת ובכל תנאי, כל זאת תוך כדי שיפור איכות החיים בגזרתנו.

אאחל לכם ולכל באי ביתכם חג שמח - כוחותינו ערוכים ודרוכים מתמיד כדי שתוכלו לבלות ימים אלו בשלווה ובביטחה.