מטיילים בגוש עציון
מטיילים בגוש עציוןצילום: גרשון אלינסון

לאחר תקופה קשה שבה הטרור תקף את האזור, אלפי תיירים הגיעו כבר ביום הראשון של חול המועד לאתרי התיירות בגוש עציון ונהנו ממגוון רחב של אטרקציות והפעלות לכל המשפחה.

אתרי התיירות בשיתוף עם עמותת התיירות גוש עציון נערכו מבעוד מועד למבקרים הרבים והתאימו את עצמם עם פעילויות והפעלות מיוחדות.

מבקרים רבים נצפו באתרי התיירות, בין היתר בחדרי הבריחה החדשים בכפר עציון, טיולי טרקטורונים וג’יפים, באומגה הכי ארוכה בארץ בחוות ארץ האיילים, ביקבים המקומיים, במכון צומת ועוד שלל חוויות אקסטרים ומסלולים במרחבי גוש עציון.

יוסי מאירוביץ מפתח תקווה שבא לבקר בגוש עציון עם משפחתו המורחבת אמר, "זו הפעם הראשונה שאנחנו באים לגוש עציון מאז האירועים הקשים מהשנה האחרונה, החלטנו שזה נכון לבוא ולחזק בחג הפסח. אנו מתרגשים כל פעם מחדש איך הפריחה פה גדלה, איך היישובים משגשגים, התעשייה פה פורחת. זה פשוט מדהים. אני שמח שהחלטנו לבוא לפה דווקא עכשיו"

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן הוסיף, "אחרי השנה הקשה שעברה עלינו, בה אויבנו ניסו לרצוח בנו ולפגוע בשגרת חיינו, אני שמח מאוד שעם ישראל בחר לחזור אלינו לגוש-עציון, למגוון אתרי התיירות שהגוש יודע להציע כבירת התיירות והמורשת של יהודה ושומרון. זהו חיזוק מורלי וכלכלי עצום לתושבי גוש עציון ולעסקים בגוש".