החיפושים בכנרת
החיפושים בכנרתצילום: דוברות המשטרה

יו״ר ש״ס ושר הפנים אריה דרעי פנה בצאת השבת לשר הביטחון אביגדור ליברמן וביקש ממנו להתערב באופן מיידי כדי להגביר את קצב החיפושים בכינרת אחר שלושת הנעדרים: נחמן איטח, לירון כראדי ואיתמר אוחנה.

בעקבות פנייתו של דרעי הורה שר הביטחון להביא למקום ספינה מיוחדת של חיל הים שתסייע בחיפושים. הספינה הובאה והבוקר (ראשון) תתחיל בחיפושים הנרחבים במימי הכינרת.

כמו כן, הורה שר הביטחון להביא למקום יחידת עילית של צוללנים, שיגבירו ויעצימו את מאמצי החיפוש. שר הפנים דרעי שוחח אמש עם משפחות הנעדרים ועידכן אותן על המהלכים להעצמת פעולות האיתור.

מהמשטרה נמסר כי כוחות מתוגברים ממשיכים את החיפושים במי הכנרת, ברצועת החוף וגם מהאוויר. עיקר מאמצי החיפוש מרוכזים ברצועת החוף המזרחית של הכנרת סמוך לאזורים בהם נראו הנעדרים לאחרונה על פי עדי ראייה.

במהלך החיפושים מופעלים רחפנים ותצפיות של משטרת ישראל וכן מערכות מחשוב ואיתור מתקדמות של גורמי ביטחון נוספים.

שרת התרבות מירי רגב אמרה "אני מתפללת ביחד עם משפחות שלושת הצעירים שנעדרים בכנרת ומקווה שהפעולות הנעשות, יביאו לאיתורם מהר ככל האפשר. אני מתרגשת מרוח ההתנדבות שמגלים עשרות רבות של אזרחים שהצטרפו לכוחות הביטחון וההצלה בפעולות החיפוש".

החיפושים בכנרת

מדובר צה״ל נמסר: ''כוחות זרוע הים לוקחים חלק במאמץ חיפוש 3 הנעדרים בכינרת. צוות אוניית האיתור התת מימי משייטת ספינות הטילים נמצא על גבי סירת החיפוש ומפעיל מערכות טכנולוגיות מתקדמות לאיתור תת מימי. כמו כן בחיפושים משתתף צוות לוחמים צוללים מהיחידה למשימות תת מימיות. הכוחות פועלים בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל, מכבי אש וזק״א''.