נתניהו במימונה בדימונה
נתניהו במימונה בדימונהצילום: קובי גדעון - לע''מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בצהריים (שלישי) בחגיגות המימונה בדימונה, ותקף את פרסום מאמרו של מרואן ברגותי בעיתון ה"ניו יורק טיימס".

כזכור, העיתון השמיט את העובדה שברגותי הוא מחבל רוצח שמרצה בישראל למעלה מארבעה מאסרי עולם. הבוקר פרסם העיתון הבהרה ולפיה המאמר "כשל במתן הקשר מספק על ידי הצגת העבירות בהן הורשע - מדובר בחמישה תיקי רצח וחברות בארגון טרור".

"קראתי שלשום מאמר בעיתון 'ניו-יורק טיימס' שמציג את רב-המחבלים ברגותי כ'פרלמנטר ומנהיג'. העיתון חזר בו כי אנחנו הערנו להם", סיפר נתניהו והדגיש: ''לקרוא לברגותי 'מנהיג פוליטי' זה כמו לקרוא לאסד 'רופא ילדים'. אלה מרצחים, אלה טרוריסטים, ואנחנו לעולם מאבדים את הבהירות שלנו, כי אנחנו בצד הצודק. אנחנו בצד המוסרי - והם בצד הלא צודק ובצד הלא מוסרי''.

ראש הממשלה הוסיף, ''הבהירות המוסרית הזאת, הנכונות להגן על הארץ שלנו, הנכונות להילחם באלה שבאים להכחיד אותנו, זה אחד מהכוחות הגדולים שלנו, לצד אהבת ישראל. אהבת ישראל מתבטאת בשפע הזה, ביופי הזה, בחום הזה. אנחנו נמשיך לפתח את המדינה שלנו ונמשיך תמיד לשמור עליה".

נציין כי ברגותי מוביל את שביתת המחבלים הכלואים בבתי הכלא בישראל. השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אמר הבוקר לגלי צה''ל כי "הבידוד וההעברה של ברגותי לבית מאסר בצפון לא קשורה לפרסום המאמר, אלא לכך שהוא ממריד ומוביל את שביתת האסירים.

''אני בהחלט רואה את פרסום המאמר כתקלה חמורה ואני הנחיתי את שירות בתי הסוהר לבצע תחקיר ולהעביר אליי את הממצאים שלו", סיפר ארדן.