מטפלים בפצוע בפיגוע בצומת גוש עציון, אחר הצהריים
מטפלים בפצוע בפיגוע בצומת גוש עציון, אחר הצהרייםאבא ריצמן, מד"א

ישראלי כבן 60 נפצע באורח קל בפיגוע דריסה שאירע אחר הצהריים (רביעי) סמוך לצומת הגוש.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א טיפלו בפצוע ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים.

מצה"ל נמסר, "לפני זמן קצר התרחש פיגוע דריסה בצומת הגוש. כתוצאה מכך נפצע אזרח ישראלי ופונה לקבלת טיפול רפואי. כוח צה"ל שהיה במקום ביצע ירי לעבר המחבל".

חובש רפואת חירום במד"א שמואל דניאל שטיפל בפצוע סיפר, "בתחנת האוטובוס שכב גבר כבן 70 כשהוא בהכרה ומבולבל. אזרחים סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב בזמן שעמד מאחורי האוטובוס. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישות וקיבוע ופינינו אותו במצב קל ויציב לבית חולים".

הצומת נחסם לכל הכיוונים למשך שעה ארוכה וכוחות גדולים של צבא ומשטרה פתחו בבדיקת האירוע.

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, הגיב לפיגוע ואמר, "זה עוד אירוע שממחיש את הרצון של הטרור להכניע אותנו אך עליהם להבין כי זה רק מחזק אותנו".

"אני מאחל החלמה מהירה לפצוע וקורא לממשלת לחזק את ההתיישבות ולקדם בניה בכל הכוח. כי כאשר הם שופכים את דמנו, כל בן עוולה צריך לדעת שדמו בראשו והתוצאה תהיה עוד הרבה בתים ומתיישבים בכל ארץ ישראל", דברי נאמן.

אתמול בערב, במהלך פעילות מבצעית של צוות לוחמי מג"ב בציר טליתא קומי הסמוך לכביש המנהרות בירושלים, הושלך לעבר הג'יפ שבו נסעו בקבוק תבערה שלא פגע בג'יפ ולא התלקח.

הלוחמים שהבחינו בבקבוק שנזרק לעברם החלו בסריקות שבמסגרתן איתרו שני חשודים פלסטינים אשר על פי החשד השליכו את בקבוק התבערה.

בחיפוש שביצעו הלוחמים בתיק שנשא עליו אחד החשודים אותרו עוד מספר בקבוקי תבערה מוכנים לשימוש. החשודים, נערים תושבי דהיישה נעצרו להמשך חקירה במג"ב.

במג"ב מוסרים כי עם סיום הלימודים הגיעו החשודים עפ"י החשד לתחנת דלק בדהיישה, שם מילאו את הבקבוקים ומשם יצאו לבצע את השלכת בקבוק התבערה לעבר הכוח.