אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןצילום: דנה שרגא/משרד הביטחון

שר הביטחון אביגדור ליברמן השתתף היום (שלישי) בטקס יום הזיכרון לחללי משפחות עובדי משרד הביטחון ושיגר בדבריו מסר מאיים למחבלים ולארגוני הטרור.

"לצערי גם היום, שישים ותשע שנים מאז הכרזת העצמאות, מדינת ישראל עדיין מתמודדת עם איומים בגזרה הקרובה והרחוקה. אמרתי לא פעם ואני שב ואומר היום: אנחנו לא מחפשים הרפתקאות, אבל שלא יהיו טעויות. אם מישהו מפרש זאת כחולשה הוא טועה טעות חמורה", אמר.

''על כל פרובוקציה, קטנה כגדולה, תבוא תגובה קשה ביותר. לא נשב בשקט מול חורשי רעתנו ונכה מכה ניצחת בכל מי שרק ינסה לפגוע במדינת ישראל ובאזרחיה. אין ולא תהיה טיפת סובלנות", הבהיר שר הביטחון.

לדברי ליברמן, זו המדיניות שאותה הוא מוביל מתחילת כהונתו כשר הביטחון, ''צה"ל - באוויר, בים וביבשה, ערוך ומוכן להרחיק ולסכל כל איום, בדרום ובצפון, ואינני מציע לאף אחד לבדוק את יכולותינו''.

הוא פנה לעובדי משרד הביטחון שאיבדו את יקיריהם ואמר כי ''מתוך תחושת הכאב והגעגוע, בחרתם בחיים, בחרתם להמשיך את דרכם של הנופלים, בעשייה היום יומית שלכם למען ביטחון מדינת ישראל. זוהי הדרך הראויה ביותר להנציח את יקיריכם, ובתוך כך להמשיך את המורשת הענפה והמפוארת שהותירו לנו, של המשך בניית הארץ ופיתוחה, ושמירה על ביטחון המולדת, שהנחילו לנו אבות אבותינו.

"מאז כניסתי לתפקיד שר הביטחון אני נפגש אתכם, עובדי ועובדות משרד הביטחון, מידי יום. אני רואה את הניצוץ בעיניים, את המוטיבציה הגבוה, את כוח הרצון ואת הדבקות במטרה, ואני יכול לומר בפה מלא שהמורשת שהנופלים הותירו בצוואה הלא כתובה שלהם, חיה וקיימת", הוסיף ליברמן.