קיארטנסון. צמד שערים
קיארטנסון. צמד שעריםצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

אל המשחק הערב (שלישי) שהתקיים במסגרת המחזור ה-32 בפלייאוף העליון של ליגת העל בכדורגל, עלתה מכבי ת"א כשהיא יודעת כי כל תוצאה מלבד ניצחון תכתיר את היריבה מבאר שבע לאלופה בפעם השניה ברציפות.

15 נקודות נותרו בקופה לפני המשחק הערב, כשהפער בין האלופה וסגניתה עמד על 8 נקודות, ובמכבי ידעו כי ניצחון והם יוכלו לפנטז על נס ומהפך. וזה בדיוק מה שקרה.

התל אביבים שהגיעו למשחק החשוב בסכנין ללא טל בן חיים החלוץ שנפצע במשחק הליגה האחרון מול בית"ר והצטרף אל אלי דסה וברק יצחקי, אמנם ניצחו ב-20 מתוך 22 המשחקים האחרונים שלהם מול הקבוצה מהמגזר הערבי, אך גם הם ידעו כי שום דבר לא בטוח.

אל הפסקת המחצית עוד ירדו שתי הקבוצות כשלוח התוצאות הראה שיוויון 0:0, אבל במחצית השניה הייתה רק קבוצה אחת על כר הדשא - המכבים מת"א.

3 דקות לאחר שריקת הפתיחה למחצית השניה עלו אלה בפעם הראשונה הערב על לוח התוצאות כשאייל גולסה כבש לאחר בישול של דור מיכה ושחרר הרבה אוויר בקבוצה הצהובה, וכעבור 9 דקות בלבד הכפילו אלה את התוצאה עם שער של החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון.

נגמר? לא אם זה תלוי בסכנין שרצתה נקודות בכדי להישאר בתמונת המאבק על הכרטיס לאירופה. עלי עותמן צימק עם שער בכדור חופשי בדקה ה- 78, אך המילה האחרונה הייתה של קיארטנסון האיסלנדי שכבש את שערו השני במשחק וה-15 בכל המסגרות העונה מתחילת השנה האזרחית.

בסיום, המכבים מנצחים בתוצאה 3:1 ומצמקים את הפער מהראשונה בטבלה, הפועל באר שבע, באופן זמני ל-5 נקודות, כשנותרו ארבעה מחזורים בלבד לסיום העונה ו-12 נקודות בקופה. אפשרי?

במחזור הבא יארחו המכבים את האלופה והמוליכה מבאר שבע למשחק העונה בפעם האחרונה. משם תצא האלופה.