"שמרו על עצמכם"
"שמרו על עצמכם"צילום: דובר צה"ל

ראשי המועצות ביהודה ושומרון השתתפו אתמול (שלישי) באירוע הרמת כוסית עם אלוף פיקוד המרכז רוני נומה, מפקדי האוגדות והחטיבות בפיקוד המרכז, ראש המנהל האזרחי תא״ל אחוות בן חור, בכירי השב״כ, מפקד מג"ב איו״ש תנ״צ יזהר פלד ומפקד מג״ב עוטף ירושלים נצ״מ בריק יצחק.

ראש עיריית אריאל אלי שבירו נשא דברים בשם ראשי ההתיישבות. בדבריו ציטט את יצחק רבין ז"ל בנאומו כרמטכ"ל לאחר מלחמת ששת הימים: "התעלותם של לוחמינו היא בזכות התודעה של שליחות עליונה, של ההכרה בצדקת דרכנו ואהבה עמוקה למולדת".

שבירו אמר למפקדים "אתם, אנשי כוחות הביטחון בפיקוד מרכז, אנשים ערכיים מוסריים ומשרים ביטחון בכל מדינת ישראל ובהתיישבות בפרט. אנחנו חיים כאן וחוגגים עצמאות בזכותכם, בזכות עבודתכם כל השנה כל היממה ובכל תנאי מזג אוויר. אני גאה לעמוד כאן ולברך אתכם ולומר תודה. שמרו על עצמכם וחזרו בשלום לבתיכם".

מפקד פיקוד מרכז, האלוף נומה, אמר כי ״נמצאים כאן כוחות שמתכוננים ומתאמנים לכל איום שמשתקף על אזרחי מדינת ישראל מהגזרות השונות, יש לנו מחויבות להיות טובים יותר, עד שלבסוף לא יפגעו אזרחים או אנשי כוחות הביטחון מפעילות טרור. מחויבות נוספת שלנו היא לאפשר איכות חיים לתושבי מדינת ישראל ולפלסטינים".