הנשיא עם החיילים
הנשיא עם החייליםצילום: מארק ניימן/לע"מ

הנשיא ראובן (רובי) ריבלין ביקר היום (חמישי) כמדי שנה את החיילים והקצינים המצטיינים ובירך אותם במהלך החזרה הגנרלית לקראת חגיגת יום העצמאות ה-69 שתיערך בבית הנשיא תחת הכותרת ״כל ישראל מירושלים".

"חיילים מכל זרועות צה"ל, תענוג לראות אתכם", אמר הנשיא לחיילות והחיילים הנרגשים, עבר בין השורות, לחץ את ידיהם ושאל היכן גדלו ומאילו יחידות ואגפי צה"ל הגיעו. החזרה הגנרלית נערכה במדשאת בית הנשיא על הבמה עליה ייערך האירוע המרכזי.

"אנחנו מאוד שמחים לקבל את פניכם בחזרה הגנרלית, אתם תפארת המדינה וגאוותנו. זהו אחד האירועים המרכזיים של יום העצמאות, וכולם יבואו ויתכבדו ויכבדו אתכם כחיילים המצטיינים השנה. אני רואה את קודמכם ואתכם מדי שנה ומתמלא גאווה על בנותינו ובנינו המשרתים בעורף ובחזית", הוסיף ריבלין.

עוד אמר הנשיא, "צה"ל הוא צבא העם, אתם הילדים והנכדים של כולנו. אתם האוחזים היום בנטל ובמשא הביטחון שהוא משא לא פשוט. היכולת שלנו להתמודד עם אתגרים ולנצל את ההזדמנויות הגדולות שעומדות לפתחה של המדינה שלנו, תלויות גם בכם".

הנשיא ביקש מהרס"ר המפקד על תרגילי הסדר ומסא"ל עודד נהרי המפקד על האירוע כבר 16 שנים, שירפו מעט מהחיילים ויתנו להם קצת זמן לטייל בפינות החמד של בית הנשיא אך הם הבהירו כי הזמן קצר והמלאכה מרובה.