ניצב יורם הלוי
ניצב יורם הלויצילום: דוברות המשטרה

משטרת ירושלים ערכה היום (חמישי) טקס הענקת דרגות לקצינים ושוטרים, ותעודות הוקרה לשוטרים מצטיינים.

הטקס התקיים במעמד מפקד המחוז, מפקד כבאות והצללה ירושלים, מנהל מד"א ירושלים, נציגי כלל גופי החירום והביטחון בעיר, נציגי העדות הנוצריות והמוסלמים ובהשתתפות סגל הפיקוד הבכיר של המחוז, קצינים, שוטרים, מתנדבים, משפחות שכולות וגמלאים.

מפקד המחוז, ניצב יורם הלוי, בירך את הקצינים מקבלי הדרגות, את המפקדים, השוטרים, הלוחמים והאורחים: "יש כאן אנשים שאני יכול לומר באופן אישי שהקשר והשאיפה של כל מפקד עם אנשים שהערך והשייכות שלהם לארגון ולתפקיד לאורך כל תקופת השירות הוא כזה שאני חש תחושת גאווה עצומה להיות איתכם. לשרת איתכם כאן בבירת ישראל ירושלים.

"בהתמודדות היומיומית בהגנה על ירושלים אנו גם נפגעים ולצערינו גם נהרגים לנו לוחמים ושוטרים. רק בתקופה האחרונה נהרגו הדר כהן ויוסי קירמה זיכרם לברכה מתוך גבורה והקרבה שאין שני לה.

כחלק מהפעילות גם נפגעים שוטרים ולוחמים, ובהזדמנות זו אבקש לציין את הפצועים שעדיין בבית בהליכי החלמה ושיקום להם אנו רוצים לאחל החלמה מהירה. נמשיך לחזק את המשפחות השכולות אותן אנו מלווים ומחבקים כל העת".

ניצב הלוי הוסיף, ''אנו ניצבים בפתחה של תקופה גדושת אירועים שראשיתם ביום הזכרון והעצמאות , אירועי יום ירושלים, רמדאן ועוד, להם אנו נערכים. אני רוצה לאחל לכולנו חג עצמאות שמח עם הרבה מאוד גאווה על מה שעשינו ועל מה שעוד נעשה".