מתחייבים להמשיך בדרכם. נדב ארגמן
מתחייבים להמשיך בדרכם. נדב ארגמןצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

שירות הביטחון הכללי קיים הבוקר (שני) טקס מרכזי להתייחדות עם חללי השב"כ במטה השירות.

ראש השב"כ, נדב ארגמן, אמר בטקס, "ביום הזה אנו זוכרים יחד את עשייתם של אלו שאינם עמנו עוד: חברים לדרך, עמיתים, אנשי שירות, שתחת מעטה של חשאיות עשו לילות כימים בהגנה על ביטחון ישראל מאז קום המדינה ועד ימינו אנו".

"בעמדנו מול קיר ההנצחה, אנו מתייחדים איש איש עם מחשבותיו הפרטיות וכולם יחד עם הזיכרון הלאומי והארגוני. אנו מוקירים את מסירותם וגבורתם של אלו, שהציבור כולו חב להם כה רבות, לעתים קרובות מבלי שידע על מעשיהם ותרומתם לביטחון העם והמדינה", הוסיף ארגמן.

ראש השב"כ הדגיש את האתגרים העומדים בפני השב"כ, "בפתחה של השנה ה -70 לעצמאות ישראל, המדינה שלנו חזקה מתמיד. המציאות האזורית והעולמית מציבה בפנינו אתגרים חדשים ורבים. מזרח תיכון סוער, טרור משתולל, פעילות עוינת שלובשת צורות רבות, אך מטרתה אחת : לפגוע במדינת ישראל, להטיל מורא, לחתור תחת אושיות הדמוקרטיה ואף לפורר את הסדר העולמי".

"אנו ניצבים איתן אל מול כל האתגרים הללו - בעשייה היומיומית, המסייעת להבטיח את קיומה וביטחונה של מדינת ישראל, בהבנה שיש לשמור על ישראל חזקה ודמוקרטית, נכונה לכל מערכה ויכולה לכל איום", ציין ארגמן.

"זכרם של חללי שירות הביטחון הכללי ממשיך ומחזק, משנה לשנה, את הגזע שעליו צומח עץ לתפארה. מורשתם תמשיך גם בעתיד לעצב את חיינו ופועלנו. אנו מתחייבים להנחיל זאת לדורות הבאים ולהמשיך בדרכם – להגן על שלומה וביטחונה של ישראל. יהי זכרם של חללי שירות הביטחון הכללי וכל חללי מערכות ישראל ברוך", חתם ארגמן את דבריו.