נתניהו
נתניהוצילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהירו בצהריים (רביעי) כי נתניהו לא ידע על ההחלטה לסגור את רשות השידור כבר אמש, והדבר נעשה בצורה לא מכובדת.

"ההחלטה לסגור את רשות השידור באופן שבו נעשתה הייתה לא מכבדת ולא מכובדת", נמסר מלשכת נתניהו. ''ראש הממשלה שמע על כך בתקשורת. הדבר נעשה לא על דעתו ולא בידיעתו מה גם שאינו מוסמך גם לקבל החלטה מסוג זה''.

בלשכת ראש הממשלה מזכירים כי נתניהו היה זה שנלחם על כך שחברת החדשות של הערוץ תמשיך לשדר ושכמה שיותר עובדים ייקלטו בגוף התקשורת החדש.

אמש התכוננו באולפן הערוץ הראשון בשכונת רוממה בירושלים לשדר את מהדורת החדשות "מבט". שעה אחת לפני השידור נודע לעשרות העובדים כי זו המהדורה האחרונה.

מיכל רבינוביץ', שהגישה את מהדורת "מבט" האחרונה, סיפרה הבוקר (רביעי) לגלי צה''ל כי היא מתביישת שלא נתנו להיפרד מהצופים ומהעובדים כראוי: "העובדים האחרים ראו את זה בהודעת 'וואטסאפ' בקבוצות".

"האופן שבו זה נעשה ונגזר עלינו, הגירוש הזה - זה מביש, זה מבזה ומי שמסוגל היה להעביר דבר כזה, וזה חלף ליד אוזנו מבלי לדגדג, הוא אדם אטום", אמרה רבינוביץ', "מזמן ידוע שעשו עלינו סיבוב; זו אפילו לא 'קבורת חמור'".