מתכוננים ליורובסקט
מתכוננים ליורובסקטצילום: עודד קרני

עוד 113 ימים זה מתחיל. קמפיין יורובאסקט 2017 הושק הערב (רביעי) רשמית באירוע חגיגי במלון הילטון בתל אביב-יפו בהשתתפות שרת התרבות והספורט מירי רגב, ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי, מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין וקפטן נבחרת ישראל עומרי כספי.

"אני קוראת לכל אוהדי הספורט לקחת חלק בחוויה הזאת", אמרה השרה רגב. "היורובאסקט הוא לא עוד אירוע, הוא אירוע לאומי שמשמש פלטפורמה נהדרת לחשוף את פניה היפות של ישראל לאוהדים הרבים שיגיעו".

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי הוסיף כי "העיר תל אביב-יפו שמחה וגאה לארח את אליפות אירופה בכדורסל - אירוע חשוב אשר מתארח לראשונה בישראל. אנחנו נערכים לקלוט את אלפי התיירים והאורחים אשר יוכלו ליהנות מחיי הלילה, אתרי הבילוי ופעילות מגוונת, במסגרתה: "Fan Zone" ססגוני, הפנינג בנמל תל אביב וכמובן אווירה תוססת וחגיגית. אני רוצה להודות ל – FIBA ולאיגוד הכדורסל הישראלי על הבחירה בתל אביב-יפו כעיר המארחת ולאחל לנבחרות ולאורחים בהצלחה בטורניר והנאה בעירנו "העיר ללא הפסקה".

"מעמדנו בפיב"א איתן והם שמחים לבוא לפה", בירך הלוי. "כולם רוצים להגיע אלינו. האליפות הזו תשמש כמנוף לכדורסל בישראל"

המאמן ארז אדלשטיין אמר שאירוח אליפות אירופה הוא התגשמות חלום. "השחקנים מחכים לאליפות הזו. אני מקווה שהקהל יבוא לראות כדורסל כחול-לבן".

"ההתרגשות בשיאה, כולם מדברים על אליפות אירופה", סיכם עמרי כספי. "זה חלום שמתגשם לשחק מול הקהיל, המשפחה והחברים. אני קורא לקהל להגיע, אנחנו צריכים אתכם".

לפני מסיבת העיתונאים הוצגו שגרירי הכבוד של היורובאסקט בישראל – עשר אגדות כדורסל שילוו את האירועים לקראת הטורניר ואת המשחקים עצמם. השגרירים הם שחקני העבר בועז ינאי, טל ברודי, מיקי ברקוביץ', דורון ג'מצ'י, גור שלף, שמעון אמסלם, טל בורשטיין, נדב הנפלד, תומר שטיינהאוור ומאיר טפירו.