שוטרים במזרח ירושלים
שוטרים במזרח ירושליםצילום: Yonatan Sindel/Flash90

אזרח ירדני בן 57 חוסל בירושלי לאחר שדקר שוטר לא הרחק משער האריות בירושלים. המחבל נשא עליו שני סכינים והוא נורה למוות בידי השוטר הפצוע.

כך דיווחה סוכנות הידיעות הפלסטיני הרשמית "וופא" על הפיגוע: אזרח ירדני בן 57 נפל חלל ביום שבת בצהריים באש כוחות הכיבוש הישראלי באזור שער השלשלת, אחד משערי ירושלים העתיקה, וזאת בטענה שהוא דקר שוטר במשטרת הכיבוש.

משרד הבריאות מסר, כי הוא קיבל עדכון רשמי על נפילתו חלל של האזרח הירדני באש של כוחות הכיבוש לעברו בעיר העתיקה בירושלים הכבושה.

כתב וופא מסר, כי כוחות הכיבוש סגרו את שערי אל-עאמוד ואל-סאהירה של העיר העתיקה בעת בה כוחות תגבורת של הצבא והמשטרה הגיעו למקום ותקפו את התושבים קודם למעצרו של צעיר.

הכתב מסר, כי עדי ראייה אמרו, כי אחד משוטרי משטרת הכיבוש הידוע בגישתו הגזענית ובשנאתו לשומרים ולשומרות של מסגד אל-אקצה ובהתקפות נגדם נפצע בפעולת הדקירה.

"משטרת הכיבוש ציינה, כי האזרח בעל האזרחות הירדנית נכנס לירושלים לפני כשבוע באמצעות ויזת תייר לצורך ביקור", נאמר עוד בדיווח.

יש לציין, כי לפי שעה הרשות הפלסטינית לא גינתה את הפיגוע. סוכנות הידיעות הפלסטינית לא הציגה כל ביסוס לטענות שהושמעו ע"י "עדי הראייה".