למצולמים אין קשר לידיעה
למצולמים אין קשר לידיעהצילום: פלאש 90

אברך חרדי שתיעד נהג אוטובוס מקלל אותו בחריפות, פנה לדובר חברת התחבורה הציבורית ''דן'' וביקש למנוע את פיטורי הנהג.

"בהמשך לסיפור שלצערי הייתי חלק ממנו, אני לא מוצא מנוח בכך שהנהג יאבד את מקום עבודתו בגלל אירוע (חמור ככל שיהיה) שקרה איתי", כתב האברך ומכתבו פורסם באתר 'בחדרי חרדים'.

לדבריו, הנהג למד את הלקח. "אני בטוח שכולנו עוברים רגעים קשים כאלו או אחרים בחיים, ואף אחד לא חסין מכעס. אני לא מכיר את הנהג ומקווה שזו הייתה מעידה חד פעמית, אך בכל מקרה אני בטוח שאת הלקח שלו הוא הפנים".

"אין אדם שלא מגיעה לו סליחה ומחילה, ואני מבקש להעביר דרכך את זה שאני סולח ומוחל לו בלב שלם! בנוסף אני מודיע שאני לא מתכוון חלילה לתבוע אותו או את חברתכם בכל הליך שהוא. אני מקווה מאוד שהנהג לא יפוטר מעבודתו, אלא תמצאו את הדרך הראויה להסביר לו את חשיבות העניין".

בדבריו הבהיר כי אם היה יודע שהסרטון יהיה כה ויראלי, היה גונז אותו. "הסרטתי את המקרה רק לצורך הגשת תלונה בחברתכם על התנהגות לא נאותה, ואם הייתי יודע שההסרטה הזו תתפשט כמו אש בשדה קוצים, הייתי גונז אותה מיידית".

בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות, נשמעת אישה כשהיא מקללת את נהג האוטובוס, והוא משיב לה בקללות - ואז עובר לקלל נוסע אחר, חרדי, שהסריט את האירוע מתחילתו.

דובר חברת דן מסר אתמול בתגובה לאירוע, "המנכ"ל עופר זילביגר, בו ברגע שראה את הסרטון נתן הנחייה להפסיק לאלתר את עבודתו של הנהג באמצע המשמרת, ולהביאו לשימוע לפני פיטורין".