כזו מודעת "למכירה" טרם ראיתם

אמן האפקטים הישראלי יוג'ין רומנובסקי החליט למכור את המכונית שלו – ועשה זאת בדרך שקיבלה 5 מיליון צפיות.

גיא כהן , כ' באייר תשע"ז

ג'יפ בשטח
ג'יפ בשטח
צילום: iStock

אמן האפקטים הישראלי יוג'ין רומנובסקי החליט למכור את המכונית שלו – ג'יפ סוזוקי ויטארה מודל 96' – ועשה זאת בדרך שקיבלה כמעט 5 מיליון צפיות מאז שהסרטון עלה לאוויר, בחודש שעבר.

רומנובסקי, תושב ראשון לציון המועסק כאחראי קריאייטיב ואפקטים בקבוצת האנימציה התל-אביבית Gravity, הקדיש את השעות החופשיות שלו במשך כשלושה שבועות ליצירת סרטון מכירה לרכב האהוב שלו.

הוא לקח סצנות מסרטים כמו "פארק היורה" ו"מקס הזועם" ושילב בתוכם את המכונית, שנראית מנווטת בין מדבריות צחיחות למפולות שלגים. היא צוללת לקרקעית הים ואז ממריאה לירח ובחזרה – וממשיכה לנסוע כמו גדולה.

לדברי אתר Israel21c, רומנובסקי ראה את הסרטון כניסוי יצירתי, יותר מאשר ניסיון מכירה רציני.

רומנובסקי קיבל הצעות קנייה מכל העולם – ומן הסתם גם כמה הצעות עבודה. את המכונית מכר לקונה מקומי. "המצחיק הוא שהאיש שקנה אותה לא ראה את הסרטון", סיפר. "הוא ראה אותה ברחוב".