דובדבנים
דובדבניםרונן גלבוע

במסגרת 'דובדבן ביער 2017' תפגשו שחקני רחוב, כליזמרים, סדנאות יצירה, קיר טיפוס, אומגה ושוק איכרים, וכמובן קטיף משפחתי, וגם סדנאות אפייה, גיבון גבינות, רעיית צאן ופינת ליטוף. שישי הזה, הבא ואסרו חג שבועות. פרטים באתר www.goyatir.co.il.

*****

'ירושלים לנצח' הוא אלבום ובו שירים ופזמונים על ירושלים ולצדם תמונות של נופי העיר. ליד כל שיר מובא הרקע לכתיבתו, ולצדו הסבר על אתר או אירוע היסטורי שהוא מזכיר. מעניין ומרחיב את הדעת. זאב ענר ורוני שיר. הוצאה מחודשת. ידיעות.

*****

ארבעה ימים, 95 מסלולים ושמונה מקצים, מאלה יורכב מרתון הסיורים השנתי של יד יצחק בן צבי בירושלים. במרתון, שיחל ביום ירושלים ויימתח עד סוף השבוע, כלולים סיורים קצרים וארוכים, בליווי מוזיקלי או סיורי טעימות, סיורים לאתרים נודעים או לפינות חבויות, פולקלור ירושלמי, שירה וספרות, ארכיאולוגיה ועוד. לפרטים והרשמה: 072-3281852.

*****

'חשבתי לעוף' הוא פרויקט מוזיקלי של יוני יעיש וחילי טרופר, המחבר בין אהבה למוזיקה וליצירה ובין האמונה באדם. הפרויקט נולד מתוך עבודה עם נוער בסיכון ואוכלוסיות מוחלשות. השירים, שמבוצעים יחד עם ילדים כאלה, מבקשים לבטא כאב ותסכול אך גם יופי, חסד ותקווה. באלבום משתתפים גם אנשי ציבור שנרתמו בהתנדבות. הפקה מוזיקלית: נדב ביטון.

[email protected]