לך לך
לך לךעטיפת הסינגל

ארבעת אלפים שנה חלפו, ועדיין. עדיין אלוקים פונה לכל אחד וקורא לו לצאת. לצאת מעצמו, לצאת מהרגליו, לצאת אל הדרך אותה יראה לו אלוקיו. לצאת מעצמו, על מנת להגיע אל עצמו חזרה. נכון יותר, שלם יותר, מתוקן יותר. אם תרצו, "לךְ לךָ" הוא גם סיפורו האישי של המוסיקאי הזמר והיוצר גיל עקיביוב.

את עקיביוב אנו מכירים, ולא מהיום. הוא החל מסלול מבטיח בעולם המוסיקה, עוד בימי פסטיבל שירי הילדים ("הסבון בכה מאד"). המשיך דרך הלהקה הצבאית, בה היה חלק בלתי נפרד. והעתיד היה נראה ברור ומבטיח. שום דבר לא הכין את הסביבה לשינוי שהתחולל בו במפתיע.

עקיביוב נענה גם הוא לקריאה האלוקית "לךְ לךָ". הוא שבר מוסכמות ופרץ את גבולותיו האישיים, והוא הגיע. הגיע חזרה אל המוסיקה המקורית. גיל עקיביוב מזוהה היום יותר מכל, בתור אחד ממחוללי המוסיקה היהודית המתחדשת. אין ישראלי שלא התרגש איתו לפחות פעם אחת בחייו עם השיר "אנא בכח", אותו ביצע ועיבד ביחד עם המוסיקאי והיוצר עובדיה חממה.

המוסיקה שעקיביוב מלחין נוגעת עמוק, והתכנים בהם עוסקים שיריו מתכתבים היטב עם הלך הרוח בחברה הישראלית. חברה שמחפשת גם היא את דרכה, פנימה. "לךְ לךָ" הינו סינגל ייחודי פרי יצירה משותפת עם עובדיה חממה שחתום על מילות השיר, ועקיביוב שאחראי ללחן והעיבוד.