אהרן רזאל
אהרן רזאלצילום: יח"צ

על הדרך פגש היוצר והזמר את מרדכי בן דוד. האיש שמסמל מוזיקת פופ והאיש שהוא דוגמה למוזיקה ישראלית יהודית, מבצעים ביחד את "אנא עבדא" שכתב רזאל לכבודה של תורה. באלבום דואטים נוספים עם ישי ריבו, יונתן רזאל ומקהלת המנגנים.

*****

40 שנה למהפך הפוליטי של הליכוד, ומי אם לא מרכז מורשת בגין חוגג אותו בתערוכה חדשה. בין היתר יוצגו לראשונה תמונות שטרם פורסמו, כרזות בחירות ייחודיות, ברכות שקיבל בגין עם ניצחונו וקטעי ארכיון. התערוכה פתוחה לקהל ללא תשלום ותוצג בשלושת החודשים הקרובים. אוצרת: דפנה שקדי.

*****

"כתבתי יומן כי הרגשתי שאנחנו כמעט בלתי נראים ורציתי לוודא שהסיפור שלנו יסופר". מיראקל ואחיה ננטשו בינקותם ומאז הם עוברים מאכזבה לאכזבה. כשהם מגיעים לבית האומנה סקילי, חושבת מיראקל שזו תהיה התחנה האחרונה. סיפור על אחווה ותעצומות נפש ועל כמיהה לפיסות שמיים באופק קודר. 'פיסות שמים קטנות', סו דוראנט, מאנגלית: גליה אלוני דגן. כתר.

*****

אם המילה מעבדה עושה לכם באף ריח של ביצה נשכחת, ובעיניים מראה של מבחנות וצלחות פטרי, כדאי שתשיגו לילדים את 'המעבדה המופלאה שלי', ספר שיתקן את הרושם הקשה בעיני הצאצאים. אלון רותם והמאיירת נעמה להב שואלים שאלות על הכול ומוסיפים סיפורים, ציורים, צחוקים וניסויים. ידיעות.

[email protected]