ערב הוקרה לנשות השוטריםיח"צ

בשעה שהמפכ"ל רוני אלשייך היה עסוק בפיקוד על אבטחת חגיגות יום ירושלים עם אלפים משוטרי ישראל, השתתפה אשתו שירה, בערב הוקרה לנשות השוטרים בוגרי התכנית "מאמינים במשטרה".

האירוע התקיים ביוזמת הנהלת התכנית במטרה לחבר ולגבש את הנשים מכלל המחזורים ולאפשר כמה שעות של הנאה והתאווררות מהעומס היומיומי.

הערב נפתח בסעודה משותפת יחד עם אשת המפכ"ל שירה אשלייך אשר העניקה לנשים טיפים לחיזוק ושמירה על הזוגיות לאור האתגרים של השירות המבצעי של הבעל.

בהמשך הערב שמעו הנשים שיחה מפי העיתונאית סיון רהב מאיר וקינחו במופע סטנדאפ של הסטנדאפיסטית צופיה לקס.

הרב אהרון כהן, רב התכנית, אמר בתחילת הערב, "באנו להכיר תודה לנשים ולמשפחות תוך הבנה ששליחות ביטחונית איננה רק השוטרים אלא היא בעצם שותפות של כל המשפחה המגוייסת לעשות דבר חשוב לעם ישראל. השוטרים שלנו נמצאים בחזית העשייה בונים בניין של מוסר וערכיות כדי להיות שוטרים יקרים וחשובים בעם ישראל והמשפחות העומדות מאחוריהם הם הלב הפועם".

מירי אקרמן, אשתו של אוריה אקרמן ממחזור ג', אמרה, "אנו מאוד שמחות שיש לנו את האופציה להשתתף בערב כזה. אנחנו מתכנסות יחד נשות כל המחזורים קצת שקט מכל ההמולה והעבודה היומיומית, האינטנסיבי. הבעלים שלנו עובדים מאוד מאוד קשה ובערב כזה יש לנו אפשרות לשבת יחד, להעלות חוויות ולצבור כוחות כדי להמשיך יחד בעבודה הלא פשוטה הזאתֿ".

יוזם התכנית נחי אייל סיכם, "השוטרים עושים מאמצים אדירים בשבועות האחרונים לאור כל האירועים באבטחה ובתגבורים. מאחורי כל שוטר כזה עומדת אישה שהיא הגב שלו. היא נשארת עם הילדים בשעה שהוא מסתובב ברחובות לשמור עלינו. צריך לתת הערכה והוקרה לנשים האלו, לומר להן תודה על ההשקעה במשפחה ועל היכולת שהן נותנות לבעלים שלהם לעשות כל מה שנדרש על מנת שלמור על בטחוננו״.