אוחנה. חוזר לבית"ר
אוחנה. חוזר לבית"רצילום: פלאש 90

עכשיו זה רשמי - אלי אוחנה חוזר לבירה. אחרי שדובר לא פעם על רצונו של טביב להחזיר את הסמל הירושלמי אל מועדון נעוריו בתפקידים רבים, היום (ראשון) נחתם הדבר כשאוחנה יחזור בפעם השלישית לבית"ר, הפעם לתפקיד האיש החזק בקבוצה במקומו של טביב.

שחקן העבר האגדי, שלאחרונה שימש כפרשן בערוץ הספורט חתם היום לחמש שנים במועדון נעוריו הירושלמי, כשזה יקבל את זכויות הניהול מאלי טביב ויפקח על כל הנעשה במועדון בחמש השנים הקרובות, זאת בכפוף לאישור הרשמי של הועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל.

כזכור, על טביב שנאשם בפלילים נאסר להחזיק בזכויות הניהול של המועדון הירושלמי בשנתיים הקרובות, וקשרי החברות עם אוחנה הביאו אותו להוריש למספר 11 האגדי את המפתחות לשנתיים הקרובות.

"ראשית, אני רוצה להודות לאלי טביב על האמון, לא מובן מאליו כלל. אני מאושר וגאה לחזור הביתה - למקום אותו אני אוהב ובו אני מרגיש אהוב תמיד", אמר אוחנה הנרגש במעמד החתימה. אוחנה, כשכזור שב למועדון הירושלמי עת זה היה בליגה השניה, חוזר אל המועדון בפעם השלישית, לאחר שגם אימן בעבר בעידן ארקדי גאידמק את בית"ר. "להבדיל מהחזרה שלי כשחקן לליגה השנייה, כעת אני שב למקום שנוחל הצלחות מבחינה מקצועית ואנו רוצים להמשיך ולהתקדם יחד, מבחינת המועדון ומטרותיו וכמובן ליהנות את הקהל על כר הדשא. יש בנו הרצון לראות יציעים מלאים באוהדים תומכים, בהורים וילדיהם, להחזיר את מה שכל כך אפיין את בית"ר לאורך השנים. כעת ישנה עבודה מרובה ואני משתוקק כבר להתחיל בה".

במהלך קריירת המשחק שלו זכה אוחנה, בן ה-53 בארבע אליפויות ושני גביעים. האם יצליח לשחזר את ההצלחה שלו גם בתפקיד הניהולי?