באקנר מאילת לא מסתדר עם כדיר הערב
באקנר מאילת לא מסתדר עם כדיר הערבצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

במשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף, האלופה מראשון לציון שסיימה במקום השביעי את העונה הסדירה, כמעט והצליחה לגנוב את יתרון הבייתיות מהאילתים שסיימו במקום השני בטבלה.

למעשה, הכתומים מעיר היין הובילו בתוך הרבע הרביעי והיו רחוקים מספר דקות מניצחון מפתיע על אחת מהקבוצות עליה רבים ממאמני ליגת העל בכדורסל הימרו כי תניף את צלחת האליפות בסיום העונה. נראה כי מי שחסר הכי הרבה לראשון היה פטריק ריצ'ארד שיחד עם קמרון לונג וצ'ארלס תומאס תרמו רק 18 נקודות.

הערב (ראשון) עם תרומה משמעותית הרבה יותר של ריצ'ארד, זה נראה היה אחרת לגמרי, כשלמן הרגע הראשון במשחק הכתומים שלטו, לא הרפו ולא אפשרו לאילתים להפוך את התוצאה.

עד כדי כך הייתה האלופה מראשל"צ עדיפה הערב, כשזו כבר הובילה בפער דו-ספרתי לאורך כל המחצית השנייה, הרבה בזכות קליעה באחוזים אדירים מבחוץ, שסייעו לה לנצח בתוצאה 73:97 ולהשוות את התוצאה בסדרת רבע הגמר ל-1:1.

אחרי שספגו 93 נקודות במשחק הפתיחה של הפלייאוף, 30 מהן ברבע האחרון, הפעם הכתומים הם אלה שקלעו ללא הפסקה ובתוספת הגנת ברזל שחקנה את האורחים מאילת עם 15 נקודות בלבד ברבע השני והשלישי, הרבע האחרון כבר היה לפרוטוקול בלבד.

אילת? זו נראתה כבויה ושבעה ולעודד קטש, אחד המאמנים המוערכים ביותר העונה, מחכה הרבה עבודה לקראת משחק מספר 3 שיתקיים ביום חמישי באולם בגין שבעיר הדרומית ביותר בארץ.