המרכז האקדמי לב
המרכז האקדמי לבצילום: אבי חיון

במרכז האקדמי לב נערך טקס חלוקת תארים אקדמיים ל-225 בוגרי תואר ראשון ושני מכל רחבי הארץ.

התלמידים משלבים לימודי תורה ואקדמיה, בלימודי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, פיסיקה, הנדסת אלקטרו אופטיקה, תעשייה וניהול, הנדת מערכות מתוקשבות, תוכנה מדעי המחשב ועוד.

בפעם הראשונה השתתפו בטקס גם 17 בוגרי מסלול מדעי המחשב מהישיבה התיכונית קריית הרצוג בבני ברק.

בוגרי ''לב'' שסיימו את לימודיהם ישתלבו בחברות הטובות בתעשיית ההיי-טק והטכנולוגיה, בסיוע אגף ההשמה, המציין כי 93% מבוגרי המרכז משתלבים בתעשייה בתוך שנה מסיום התואר.

בין המשתתפים בכנס היו גם ראש בתי המדרש ורב הקמפוסים הרב יוסף צבי רימון, נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק, רקטור המרכז פרופ' קנת הוכברג, דיקאן הפקולטה להנדסה ומדעי המחשב פרופ' שלמה אנגלברג, סגל המרצים, רבנים, ובני משפחותיהם של הבוגרים.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) בירך את הבוגרים ואמר כי "המרכז האקדמי לב מוביל מהפיכה של ממש בשילוב עולמות התורה והמדע. תחושת השליחות של בוגרי הציונות הדתית מתבטאת בכל מקום אליו הם מגיעים - בחינוך, במשפט, בצבא, בתקשורת, וגם בשילוב המלא המתרחש כאן, במרכז האקדמי לב, בין האקדמיה והתורה. לא פעם שילוב של שני דברים ביחד בא על חשבון המצויינות. לא פעם שילוב משמעותו קצת מזה וקצת מזה.

''השילוב של המרכז האקדמי לב הוא שילוב מנצח של מצוינות. מצויינות בתורה ומצויינות באקדמיה". סמוטריץ' הוסיף "תפקידנו להיות מצוינים מתוך שמחה והארת פנים בכל תחום בו אנחנו נוגעים. ככה מנהיגים".

נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק אמר "בשנה שעברה הענקנו בקמפוס לב, של הגברים, כ-180 תארים בהנדסה והשנה הגענו ליותר מ-220. חלק מהבוגרים הם כאלה אשר החלו את לימודיהם עוד בישיבה התיכונית. אנו גאים לתת למשק הישראלי את הכוחות הטובים ביותר שיובילו את התעשייה בשנים הבאות".