ארכיון
ארכיוןצילום: פלאש 90

מוכנים? מרתון הספינינג הגדול בישראל חוזר. בפעם השמינית ברציפות תקיים עיריית ירושלים את מרתון הספינינג המסורתי, שנחשב למרתון הספינינג הגדול בארץ.

המרתון הייחודי והמקצועי, הנערך באווירה ירושלמית, הפך לאחד מהאירועים המבוקשים בקרב חובבי הספורט בארץ, עד כדי כך שהשנה צפויים ליטול בו חלק קרוב ל-1,500 משתתפים, חלקם הגדול יגיעו מחוץ לירושלים.

המשתתפים במרתון ידוושו בשישה מקצים שונים בני 80 דקות כל מקצה, כשמול עיניהם ניצב נוף מרהיב ביופיו - מגדל דוד, הסינמטק והשכונה הראשונה מחוץ לחומות, שכונת משכנות שאננים.

המרתון שיתקיים על גשר שער יפו, יחול בימי רביעי וחמישי הקרובים (07-08.06.17), בין השעות 18:00-23:00, ויופק על ידי אגף הספורט העירוני וחברת אלטרנטיבה 1.

גולת הכותרת השנה של המרתון המסורתי והייחודי, הגדול מסוגו בארץ, תהיה הגעתם והשתתפותם של כ-20 עיוורים ובעלי לקויות ראיה שייטלו חלק במרתון הספנינג של ירושלים וכן עשרות חיילים בודדים שיהיו אורחי הכבוד של האירוע, כמו בכל שנה.

במקביל למרתון, במהלך הימים בו ידוושו המונים באופניים, תתקיים במתחם אלרוב שדרות ממילא תערוכת מיני אקספו בה יציגו מיטב המותגים המובילים בתחום הספורט.

את המרתון, אליו יגיעו רוכבים ורוכבות מכל רחבי הארץ, יובילו בכירי מדריכי הספינינג של ירושלים בחוויה אנרגטית ויוצאת דופן במיוחד, ומי שלא ישתתף יוכל לצפות בו על גבי מסכי ענק שיקרינו אותו במעגל סגור.

איציק קורנפיין, מנהל אגף הספורט העירוני בעיריית ירושלים, אמר כי "מרתון הספינינג הינו חלק מהפעילות הרבה והענפה של עיריית ירושלים ואגף הספורט העירוני לקידום הספורט העממי ועידוד הפעילות הספורטיבית ושמירה על אורח חיים בריא". עוד אמר קורנפיין, כי "מדובר באירוע ספורטיבי ייחודי ועוצמתי שנערך באווירה יוצאת דופן, בליווי מוסיקה קצבית ומסעירה ובאנגריות מטורפות. מצפה לנו חגיגה ספורטיבית מדהימה".