אליפות בשנת היובל לאיחוד העיר
אליפות בשנת היובל לאיחוד העירצילום: עודד קרני ולירון מולדובן, מנהלת הליגה

חגיגות הזכיה של הפועל ירושלים בפעם השניה בתולדות המועדון מהבירה באליפות המדינה, גרמה להתרגשות גדולה גם במערכת הפוליטית והציבורית.

נפתלי בנט, יו"ר הבית היהודי בירך את הירושלמים כשצייץ בחשבון הטוויטר שלו, "לכבוד שנת ירושלים במערכת החינוך, דאגנו גם לאליפות. ברכות להפועל ירושלים!".

גם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שנכח במשחק ובטקס הנפת הצלחת, בירך את האדומים מהבירה כשאמר "בשם כל תושבי ירושלים אני מודה להפועל על הכבוד הגדול שהביאה לבירת ישראל. אין מי שיכול לעמוד מול השילוב של שחקני הנשמה והאוהדים הירושלמים. יש בנו אהבה והיא תנצח".

השר זאב אלקין, שר ירושלים ומורשת ברך גם הוא על הזכיה של הירושלמים האדומים באליפות המדינה, כשאמר, "שחקני הקבוצה העניקו לירושלים מתנה מדהימה בשנת חגה - שנת היובל לאיחוד העיר".

"ירושלים, שכנאמר במקורתינו לקחה תשעה קבין של יופי מהעשרה שניתנו לעולם, ראויה להיות גם המובילה בתחום הספורט. היום זה הפועל ובעונה הבאה יבוא גם יומה של בית"ר".

גם שרת התרבות והספורט מירי רגב, שנכחה אף היא בטקס הנפת צלחת האליפות ברכה את הירושלמים לרגל זכייתם באליפות המדינה והזכירה את המועד המיוחד, כשאמרה "אני מברכת את הפועל ירושלים על האליפות השניה בהיסטוריה של המועדון. ברכות לבעלים, לצוות המקצועי, לשחקנים ולאוהדים".

"זו הייתה עונה מדהימה ומותחת וכולי תקווה שהעונה הבאה תהיה מרתקת לא פחות", אמרה בסיום השרה רגב.

קבוצת הכדורגל של הפועל קטמון, חברתה לעיר של האלופה החדשה, ברכה את הקבוצה מענף הכדורסל כשכתבה בחשבון הפייסבוק שלה, "אנחנו גאים באלפי האדומים שצבעו את תל אביב באדום! כל הכבוד הפועל!".