חני נחמיאס
חני נחמיאסצילום מסך - רשות השידור

נראה שגם השחקנית חני נחמיאס נפלה קורבן ל"פייק ניוז".

"מין בוקר כזה שכל מה שבא לי זה לנסוע מדוכן לדוכן ברחבי הארץ ולאסוף את כל העיתונים", כתבה בפייסבוק. "כותרת כה מסולפת לא קראתי מעודי".

היא צירפה תמונת של שער העיתון ''ידיעות אחרונות'', ובו מוצמדת לתמונתה הכותרת "חוויתי אונס בסט של זאב רווח".

"מעולם לא חוויתי אונס!!!", הבהירה. "כשחקנית עברתי טלטלה קשה על הסט. סצינה אלימה וקשה, נכון. אבל פרופורציה... זה סט צילומים". היא הוסיפה: "אין לי ולא היתה לי מעולם טענה לזאביק רווח".

נחמיאס טענה בפוסט שאמרה את כל הדברים הללו לכתבת, אך בכל זאת הופיע הפרסום כפי שהופיע. היא גם צירפה צילומי מסך של התכתבות הוואטסאפ שלה עם הכתבת, מהם עולה שהכתבת עצמה הופתעה מהכותרות, שנוסחו ע"י עורך לא ידוע ב"ידיעות".

נחמיאס כתבה לעיתונאית, גבי בר חיים מ"שבעה לילות": "את יכולה להסביר לי בבקשה איך קרה שצלצלת אלי אתמול בלילה לקבל תגובה על כתבה שאת עושה על זאב רווח והבוקר אני מוצאת את עצמי בעמוד הראשון של ידיעות עם טענות נגד זאב רווח???? במיוחד שעוד זכור לי היטב שאמרתי לך שממרום שנותי אני מבינה את החשיבה שלו כבמאי ואין לי לו טענה אחת כלפיו??? מן הכותרת גם אפשר לחשוב שחוויתי אונס ממשי (ולא היה)... וגם את זה הבהרתי לך אתמול".

"ברור שלא היה אונס!", השיבה בר חיים, שטענה שהיא "בהלם" מכך שעורכי עמודי החדשות לקחו "חתיכות מהראיון" שהיא ערכה עם נחמיאס עבור המוסף השבועי, במסגרת כתבה על זאב רווח.