"דרום תל אביב זו פצצת זמן"

עובד חוגי, פעיל חברתי מדרום תל אביב התייחס בראיון לערוץ 7 למצב החיים בדרום העיר, בעקבות הדיון שנערך אתמול (רביעי) בוועדת הפנים בנושא גיבוש מדיניות לטיפול במסתננים בדרום תל אביב.

"אני יוצא מהדיון בתחושה מעורבת. הייתי בהרבה דיונים ושמעתי הרבה דיבורים אבל אני לא רואה שינוי. הכל תלוי בבג"ץ", אומר חוגי.

מי שולט הממשלה או בג"ץ?

"לדעתי רק בג"ץ. הייתי שותף לשלושת החוקים שבג"ץ פסל. בג"ץ לוקח סמכויות והממשלה נתנה לו. הוא פוסל חוקים, אני לא יודע על סמך מה".

יש לך הרבה טענות נגד חברות הכנסת מהשמאל?

"יש לי הרבה טענות חברות הכנסת מהשמאל. כל נושא ההטרדות המיניות, אם זה לא קורה בצפון תל אביב אז לא אכפת להן. אם מישהו אמר למישהי חמודה הן ישר זועקות וקופצות אבל אצלנו בדרום תל אביב יש הטרדות מיניות במקרה הטוב ובמקרה הרע זה נגמר באונס כנגד בנות יהודיות על ידי מסתננים. למה הן שותקות?".

לדבריו, "חברות הכנסת מהשמאל צבועות. הן בעד לתת מדינה לפלסטינים כדי לשמור על צביון מדינה יהודית ודמוקרטית ומצד שני הן מעודדות את המהגרים להישאר פה? זו צביעות".

"אני חי במדינה אחרת". אומר חוגי, "היה פעם פשע בדרום תל אביב אבל היו קודים. אף אחד לא היה מעז להתקרב לילדה בת 13. שאתה מרכז עשרות אלפים של צעירים מה אתה רוצה שיקרה ?

"היום מתוך עשרה ילדים בתל אביב נולד ילד אחד זר לכאורה נתון סביר אבל הוא לא נכון. כי הילד הזה לא נולד בצפון תל אביב או בשכונת בבלי אלא בדרום תל אביב. אצלנו בדרום כל עשרה ילדים רק ילד אחד הוא יהודי. רק בגלל שזה בדרום תל אביב המדינה נותנת למצב להתקיים. איך בתי כנסת נסגרים והופכים לכנסיות ופאבים", מסביר חוגי את המצב.

איפה נראה את דרום תל אביב עוד 20 שנה?

"זה יתפוצץ בכל מדינת ישראל. אנחנו בונים כאן קנטון כמו שקרה עם הבדואים בנגב. אם לא נפעל עכשיו נשאיר ירושה קשה לילדינו. קצב הילודה של המסתננים עומד על עשרת אלפים ילדים בשנה. זה אומר 50 אלף ילדים ב-5 שנים וזה צריך להדיר שינה מעיני ראש הממשלה. אני נולדתי שם ואני אמות שם. דרום תל אביב זו פצצת זמן"