סער: לקיים את ההתחייבות לבית אל

השר לשעבר גדעון סער ביקר בצהריים (חמישי) במאהל המחאה של מועצת בית אל מול משרד ראש הממשלה בירושלים.

סער אמר במהלך פגישתו עם ראש מועצת בית אל, שי אלון, "ניתנה התחייבות, ההתחייבות הייתה ברורה - לבניית 300 יחידות דיור בבית אל. התחייבויות צריך לקיים, הממשלה חייבת לקיים".

"זו התחייבות שחזרו עליה לפני שנתיים" הסביר סער והוסיף "יישוב שלא הייתה בו בניה כל כך הרבה שנים הצרכים הטבעיים מחייבים את קיום ההתחייבות. אני מקווה שזה יבוצע במהרה".

לדבריו, "הסיבה שהגעתי היא כדי להביע את התמיכה שלי בקריאה של ראש המועצה שי אלון: לקיים את ההתחייבות ולבנות בבית אל".

סער הוסיף "הדבר החשוב במימד הציבורי הוא לקרוא לממשלה לקיים את התחייבותה, כמו בכל תחומי החיים התחייבות צריך לקיים. היה משבר לא פשוט, הייתה התמודדות לא פשוטה, אני זוכר שבילינו לילות במשרד ראש הממשלה ובסוף הייתה התחייבות ואותה צריך לקיים"

ראש המועצה שי אלון הודה לסער על ההזדהות, "סער תרם שנים רבות ליישוב בית אל, בכל התפקידים בהם שימש. לכן התמיכה שלו חשובה לי מאוד. אני מודה לו על ההזדהות איתנו".

מוקדם יותר סייר סער בבנימין יחד עם ראש המועצה אבי רואה. את הבוקר פתח סער בביקור בתערוכה של תלמידי בית הספר למחוננים "דעת" שעסקה במוח ובשימושיו. לאחר מכן פגש בעפרה את משפחות מפוני עמונה ושמע מקרוב אודות שגרת יומם והקשיים במקום.

עם תום הביקור בעפרה פנה סער לביקור בשילה הקדומה. שמע סקירה במקום וצפה במיצג.

את הסיור סיים השר לשעבר סער בפגישה עם תושבי המועצה, שמע אודות הקשיים עמם מתמודדים התושבים בתחומי תשתיות שונים והדגיש בפניהם כי לתפיסתו פתרונות המדינה שנתנו בימים בהם ההתישבות מנתה אלפים בודדים אינם ראויים למענה כיום.