מאמר חריף. יתד נאמן
מאמר חריף. יתד נאמןצילום: פלאש 90

העיתון הליטאי-חרדי 'יתד נאמן' מקדיש הבוקר (ראשון) מאמר מערכת חריף להתנגדותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן לחוק הגיור הממלכתי.

במאמר המערכת של העיתון נטען כי התנגדותו של ליברמן לחוק הגיור תוביל לגיורים מזויפים שסופם בחיסול העם היהודי.

"מבלי להתייחס לעצם החוק, הטוב הוא אם לאו, ליברמן כנראה שכח לרגע, או מעדיף להתעלם, מההיסטוריה היהודית הברורה והחד משמעית אודות מה שמר על העם היהודי בכל שנות ההיסטוריה", כותב בעל המאמר.

לדבריו, "רק שמירה קפדנית על כל כללי ההלכה בנושא הגיור, כמו בכל יתר הנושאים האחרים, היא זו שבגינה העם היהודי שרד לאורך כל הדורות, למרות כל התלאות, הגלויות, הנדודים, הגזירות, הרדיפות והצרות. עמים רבים קמו וצרו על העם היהודי במשך אלפי שנים, אך לא יכלו לו. אם לפני 2000 שנה היה קם ליברמן כזה ומכליל כיהודים את אלו שעברו 'גיור' על ידי הרפורמים או הקונסרבטיבים דאז, העם היהודי לא היה קיים היום, חלילה. העם היהודי לא היה שורד".

מאמר המערכת מציין כי ההתבוללות העלימה חלקים עצומים בעם היהודי במרוצת ההיסטוריה. "דבריו של ליברמן על כך ש'מדובר בהצעת חוק המפלגת את העם היהודי', הם ההיפך הגמור מהאמת. בוודאי שהאמירה על כך שאם גיור שיוכר יהיה רק גיור שנעשה על פי ההלכה 'ייצור אפליה קשה ובגללו אנו עלולים לאבד מאות אלפים מבני עמנו', היא התעלמות מוחלטת מן המציאות המרה והעגומה של מה שיצרו הרפורמים והקונסרבטיבים ביהדות המזוייפת והעקומה שהחדירו, ובכך גרמו לעם היהודי לאבד מיליונים רבים של יהודים, אנשים, נשים וטף".

"העם היהודי איבד בשואת אירופה 6 מיליון יהודים. העם היהודי בארצות הברית, וגם מעט באירופה ובמדינות נוספות, איבד מיליונים רבים על ידי ההתבוללות, לה גרמו הרפורמים והקונסרבטיבים. אין ספק בכך. ההתבוללות היא האסון הגדול ביותר של העם היהודי מאז השואה. רק סומא לא יכיר ולא יודה בכך, ובסייעתא דשמיא בישראל כמות המתבוללים קטנה יחסית. כל זאת בשל העמידה הנחרצת והחד משמעית ומלחמת החורמה המתנהלת ללא הרף במטרה שלא להעניק דריסת רגל, אפילו הקלה והפעוטה ביותר, בשום תחום שהוא, לכתות הכופרים הללו הממיטים הרס וחורבן", נכתב במאמר.

לדברי כותב המאמר, מדובר בהתבוללות 'בדלת הקדמית של המדינה, כלשונו. "שאיפתו של ליברמן שמדינת ישראל תכיר גם ב'גיורים' רפורמיים, הרי תביא את ההתבוללות בדלת הקדמית לתוככי מדינת ישראל, ותמיט אסון על המדינה ותושביה, בדיוק כפי שקרה בארצות הברית. זו תהיה רעידת אדמה רוחנית של 10 בסולם. נותיר לרגע בצד את הפן ההלכתי. האם ליברמן באמת מאמין שגיור מזוייף ומצחיק שאין לו שום משמעות ערכית ופנימית, תהפוך את אותו 'מתגייר' ליהודי כזה שמחובר לעם היהודי ולמורשתו לאורך דורות? הרי ברור שלא. ברור שה"גיור" המצחיק והמזויף הזה לא ישנה אצל אותו 'מתגייר' מאומה בהליכות חייו הגויים, ואם כך הרי שמדובר בהכנסה של אלפי אלפי גויים לכרם בית ישראל, צעד שמשמעותו פשוטה וברורה: התבוללות וחיסול העם היהודי ר"ל, במשך השנים, כאן בארץ ישראל".