להרוויח מנדל"ן גם בלי לקנות דירה

משקיעים רבים מרגישים כיום חוסר ודאות בשוק הנדל''ן ומעדיפים השקעה פיננסית על פני רכישת דירה, בעיקר בשל המחירים הגבוהים וחוסר היציבות בשוק הדיור.

חברת "פרפקט" דווקא מציעה לראות במחירים הללו הזדמנות.

כתב ערוץ 7 פגש את מנכ"ל החברה, ישי שנקולבסקי, שסיפר על התחומים בהם עוסקת החברה ועל הדרך שבאמצעותה גם זוגות צעירים יכולים להרוויח משוק הנדל"ן.

"היום החברה עוסקת בייזום פרויקטים של בניה רוויה בכלל ובתחום הההתחדשות העירונית בפרט", אומר שנקולבסקי.

''פרפקט'' מאפשרת למשקיעים פרטיים להשקיע יחד עמם בפרויקטים וליהנות מהרווחים השמורים בדרך כלל ליזם בלבד.

שנקולבסקי מספר כיצד אנשים מגיעים אל החברה, "רוב המשקיעים שלנו הם אנשים מהמגזר הדתי לאומי, חלקם מכירים אותנו מפעילויות והשקעות עבר או שהופנו על ידי לקוחות מרוצים, בסוף הכל נבנה על האמון בנו ועל השקיפות של החברה כלפי המשקיעים".

''פרפקט'' מחזיקה גם זרוע ביצועית המבצעת בפועל את בניית הפרויקטים ואינה מסתמכת על קבלנים חיצוניים. "אחד הדברים שחשוב כדי להבטיח את השליטה המלאה שלנו בעסקה, זה לשלוט בפרוייקט בשלבי הביצוע ובלי להיות תלוי בקבלנים ובחברות בניה אחרות", אומר מנכ"ל החברה.

אמיתי בוכריס, מהנדס בניין ומנהל מחלקת הביצוע של ''פרפקט'', מוסיף: "אנחנו אמונים על איכות העבודה ועל טיב הבניה וכמובן על ניתוח ותמחור נכון של עלויות הפרוייקט לפני הכניסה לעסקה".

"העובדה שיש לפרפקט זרוע ביצועית משל עצמה מאפשרת לנו להקפיד על בניה איכותית ועל שליטה מלאה בהוצאות הפרוייקט", הוסיף בוכריס.

שנקולבסקי אומר כי מכיוון שברוב הפרויקטים שלהם מדובר ב"פרוייקטי בוטיק" הנמצאים באזורי ביקוש הם פחות מושפעים מהתנודות הקיימות בשוק ומתוכניות המדינה כמו מחיר למשתכן וכד'. לדבריו, מרבית הפונים לחברה הם כאלה שרוצים להשקיע בנדל"ן ואין להם מספיק הון עצמי או רצון להתעסק עם שוכרים, לשלם מס רכישה וטיפולים בדירה ובחברה הם מקבלים מענה.

ליצירת קשר עם החברה לחצו כאן