יובל המבולבל עם דגן בצילומי הסרט
יובל המבולבל עם דגן בצילומי הסרטצילום: יח״צ

העיתונאי אלון עידן פרסם בעיתון ''הארץ'' מאמר שבו מתח ביקורת על השחקן יובל שם טוב (יובל המבולבל) שצילם בשומרון סרט חדש לילדים.

במאמר שפורסם במוסף התרבות של ''הארץ'', ניסה עידן לטעון כי המהלך של המועצה האזורית שומרון לצילום סרט הקולנוע "יובל גיבור בעננים" סמוך ליישוב נופים, נועד כדי לעשות ''שטיפת מוח'' לילדים ולהאהיב עליהם את השומרון.

המאמר של עידן מצטט מתוך ראיון שהעניק שם טוב לעיתון ישראל היום, בו אמר שם טוב כי "דברים לא קרו סתם. קיבלתי הכוונה מלמעלה שפה אני צריך לצלם. אני יודע שהכל קורה בהשגחה פרטית וקולנועית''.

עוד אמר שם טוב בראיון כי ''מכל מה שעשיתי בקריירה שלי, זה הדבר הכי משמעותי... ביקרתי ביקבי בוטיק, ראיתי כרמים באקלים של טוסקנה, בנוף מרהיב. בהר ברכה אכלתי את הטחינה הכי טובה בארץ. אייל שני משתמש בטחינה הזאת''.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הגיב למאמר הביקורתי שפורסם ב''הארץ'' ואמר ''אנחנו מזמינים את כל הציבור בישראל לבוא וליהנות בקיץ 2018 מקולנוע איכותי שצולם בישוב נופים שבשומרון, וליהנות מאחד מסרטי הילדים הטובים שצולמו כאן.

''השומרון בתנופת יצירה תרבותית איכותית וגם הכותבים בעיתון הארץ מוזמנים לבוא ליהנות עם כל המשפחה מתנופת השומרון", הוסיף דגן.